• annniel

Min sambo vill göra faderskapstest. Har jag fel??

kotten91 skrev 2012-05-22 19:01:20 följande:
    Jag skulle inte vela leva med en kvinna som blir livrädd när pappan vill ha svart på vitt att de är hans barn. Snacka om Misstänksamt. Om mamman är stensäker på att han är pappan vrf inte ta dd med ett leende och säga javisst, allt för dug älskling :)
    Men förstår du inte vad det handlar om?? Förutom att det är ett slag i ansiktet att ens sambo känner sig osäker på om du varit otrogen så är det fullkomligt förnedrande att han nu vill begära detta inför andra människor. Fattar du inte det?

Ts har redan gått med på att göra testet (då hon inte vekar ha något att dölja) men han vill minsann till familjerätten med detta. Varför inte sköta detta diskret och privat? Klart man tycker det är sjukt pinsamt att stå på familjerätten och känna att alla i rummet tror att du ligger runt. Klart de tror det ifall fadern kräver ett sådan test på det viset.

Ts, är du säker du att du verkligen vill ha ett familjeliv med denna man? Han verkar vara sjukt misstänksam av sig och dessutom verkar han inte bry sig i dina känslor öht. Pratk-svin om du frågar mig. Fine att han vill göra testet men så pass respekt har man för sin partner att man inte vill att hon skall behöva utstå sådan förödmjukelse. 
Svar på tråden Min sambo vill göra faderskapstest. Har jag fel??