• Insatt

Min sambo vill göra faderskapstest. Har jag fel??

Jag vet inte om jag hade velat va ihop med en man som vill sitta på soc och utan anledning säga att han tror att jag knullat runt när han lika gärna kan göra ett test hemma.

• Insatt
    kotten91 skrev 2012-05-22 19:01:20 följande:
    Jag skulle inte vela leva med en kvinna som blir livrädd när pappan vill ha svart på vitt att de är hans barn. Snacka om Misstänksamt. Om mamman är stensäker på att han är pappan vrf inte ta dd med ett leende och säga javisst, allt för dug älskling :)

Men inte allt för henne som precis klämt ut ett barn som men största sannolikhet ör hans? Dessutom dög ju inte ett test i hemmets lugna vrå, nej han vill sitta på soc och låtsas som att han tror att hans sambo är en hora.
  • Insatt
    Anonym (Maria) skrev 2012-05-22 19:10:31 följande:
    Jag tycker att faderskapstest borde vara obligatoriskt för barnets skull.

Jag med. Då hade kvinnorna ochså sluppit misstänkliggöras eftersom det är lika för alla och inget anklagande finger som pekas mot någon specifikt.
  • Insatt
    Malva05 skrev 2012-05-22 19:14:52 följande:
    men snälla förstår mannen i detta fall, ts borde ju va lugn om han nu var pappan men det verkar hon ju inte va, samma sak att hota med att inte komma till mötet tycker jag säger allt.  

Hur kan du förstå att han nekar hemmatest till förmån för att förnedra ts framför soc och för vad? 1395 kronor? Ts har inte nekat honom test!!! Hon vill bara inte bli förnedrad. Läs trådstarten!
  • Insatt
    kotten91 skrev 2012-05-22 19:17:57 följande:
    Undra hur de skulle vara om de va tvärtom? Undra hur många mammor som skulle lita blint på pappan när man kan göra ett enkelt test.

Jag hade nöjt mig med ett hemmatest. Jag hade inte tvunget suttit på soc och i förtäckta ord kallat honom en otrogen springkuk.
  • Insatt
    Malva05 skrev 2012-05-22 19:26:42 följande:
    Har läst och på vilket sätt förnedras ts, ror du/ni på fullaste allvar att detta är det mest konstiga dom sett och hört på soc ,   Anser det rätt sunt att kolla upp och antagligen så finns det nått i ts och hennes sambos förflutna som gör att han är osäker, kanske hade dom det inte riktigt bra innan och där av oroar sig pappan..  Och med tanke på ts reaktion så kanske det finns  anledning va vet vi.. Sen vet inte jag hur säkra dessa hemma tester är och kanske pappan vill va säker på att alt går rätt till. Som sagt fler pappor borde nog begära tester. 

Eller kanske vill han ha det gratis som ts skriver. Fattar inte varför du fantiserar ihop att ts skulle legat runt och att pappan vill va säker när all info finns i trådstarten. Nått mer du vill drömma ihop?
  • Insatt
    The past is now skrev 2012-05-22 19:29:42 följande:
    Jag undrar också vad det där med förnedringen är för nått?

Förnedringen är att han ju måste sitta och säga att han på fullaste allvar tror att hon lägrat andra män för att få testet. Är inte de förnedrande att höra från ens karl ve jag inte vad som är det. Sen att soc sett värre har väl inget med saken att göra!
  • Insatt
    Anonym (Maria) skrev 2012-05-22 19:33:32 följande:
    Jag hade med all sannolikt önskat detsamma om det nu var så att män kunde föda barn. Det är ju inte för att misstänker något utan att man vill ha det svart på vitt. Läs Fadren så förstår ni hur en del män faktiskt upplever denna ovisshet.

Jag tror vi kan läsa nått annat än en bok av sveriges mesta kvinnohatare för att sätta oss n i det...
  • Insatt
    Anonym (Jenn) skrev 2012-05-24 09:50:39 följande:
    Hur fasen görs en utredning utan test?
    Testet görs väl snarare som del av utredningen. 
  • Insatt
    Insatt skrev 2012-05-24 09:52:33 följande:
    Testet görs väl snarare som del av utredningen. 
    OM man gör en utredning alltså. Så finns det fog för en utredning så blir det ju test som ett resultat av den. 
Svar på tråden Min sambo vill göra faderskapstest. Har jag fel??