Inlägg från: U never saw me |Visa alla inlägg
  • U never saw me

Gruppvåldtäktsman nekas permission för förlossning, rätt eller fel?

Iryelle skrev 2012-05-19 14:31:52 följande:
    Att han missar sitt barns födelse skiter jag fullständigt i, sitter han inne så gör han det och får skylla sig själv. Jag kan tycka synd om den blivande mamman som kanske vill ha sin man med som stöd men samtidigt så förstår jag inte ens att hon väljer att fortsätta sitt liv med en sådan man.
    Mannen är inte tillsammans med barnets mamma.

Jag tycker också synd om tjejen, men samtidigt så är det nog för både henne och barnets bästa om de har så lite kontakt som möjligt med den mannen. Detta är den 2a våldtäkten som han blev dömd för (han har blivit anmäld för ytterligare en som lades ned om jag inte har helt fel för mig).
  • U never saw me
    Liljan77 skrev 2012-05-19 14:31:40 följande:
    Tycker synd om barnet som får såna föräldrar.
    Föräldrar? Är det något fel på mamman?
  • U never saw me
    Liljan77 skrev 2012-05-19 18:10:45 följande:
    Ja,de måste de ju vara eftersom hon har/har haft ihop det med en sådan idiot.
    De var ju inte första gången han begick brott.
    Men det visste kanske inte hon? Jag tycker att det är ganska lågt att säga så om en tjej man inte känner, när det endast är baserat på vad killen gjort, en kille hon träffade under en väldigt kort period. Hon ska inte behöva skämmas eller ses ned på för att han råkade vara en våldtäktsman.
  • U never saw me
    Liljan77 skrev 2012-05-19 18:18:01 följande:
    Men skaffa barn med någon man inte känner?Nä,något ska man ju ha innanför pannbenet.
    Jag skulle skämmas för att jag valde ett sådant bottenslam.
    O om hon visste då? De finns tjejer som bara vill ha idioter. 
    Ja det är ju lätt att döma. Jag tror knappast att hon planerade att bli gravid med killen och alla tycker inte att abort är det rätta. Jag tycker att det är en väldigt modig tjej som valde att behålla trots att hon är så ung och kommer bli ensam med barnet.
  • U never saw me
    DR DREI skrev 2012-05-19 18:25:58 följande:
    googlar man tjejens namn och våldtäkt så kommer denna tjej upp, finns ju kvar i all evighet, lysande karriär för denna donna..stackars barn..
    Just för att folk tycker att det är så himla relevant att hänga ut anhöriga som inte har något med saken att göra. Det är synd om barnet som ska behöva leva med pappas misstag.
  • U never saw me
    ruccoless skrev 2012-05-19 18:41:31 följande:
    MISSTAG?????? Kallar du våldtäkt för misstag?  Fy fan.....
    Det var ett dåligt ordval. Jag menade bara att inga barn ska få lida för de saker som deras föräldrar har gjort.
Svar på tråden Gruppvåldtäktsman nekas permission för förlossning, rätt eller fel?