Anonym (tjej) skrev 2012-05-18 10:15:35 följande:
Jag har gjort samma sak - var otrogen med min mans bror.
Hade varit massa sexuell spänning mellan oss länge och till slut hade vi bara sex, och igen och igen. Till slut blev vi påkomna av min man och bad så mycket om ursäkt. Jag sade att jag förstod om min man ville avsluta relationen med mig men det ville han inte. Han förlät till och med brodern eftersom jag tog på mig all skuld och sade att jjag varit så förälskad i honom att jag inte kunde låta bli. Sade också att det bara var den enda gången plus en gång förut. Sen fortsatte vi ändå ett tag till och sedan hände det som inte fick hända, jag blev gravid med brodern! :-O
Så jag och brodern kom överens om att vi skulle avsluta vår relation och låtsas som att det var min mans barn och aldrig mer prata om det, men så fick jag missfall och det var nog tur. Sedan hade jag sex med min mman direkt efteråt och blev gravid igen (med mannen då) och vi behöll bnarnet. Konstigt nog försvann mina känslor för brodern då igenom graviditeten och vi har inte nämnt det som hänt mellan oss igen.
Nu är det 10 år senare och vi har fortfarande en bra vänskapsrelation alla tre.
Men fyfan vilka svin ni är, du och brodern. Tänkte du allvarligt lura någon som förlåtit dig..