• Anonym (Inte smart)

Har sex med min frus syster!

Min frus syster flyttade ner till oss i augusti 2010 för att studera till socionom. Homogen jag har alltid klickat, det som inte får hända har hänt. Min fru jobbar natt. Vi har haft en del problem i vår relation. En natt när hon jobbade, satt jag och hennes syster och snackade och drack vin. Samtalet gled in på sex. Vi började driva med varandra om ditt och datt! Det slutade med att vi hade sex. Jävligt bra sex. Vi har fortsatt i snart två år. Vi har känslor för varandra. Hur berättar jag det här för min fru? Vi vill att set ska bli vi två! Hon är 24 nu och jag är 30 Jag kommer krossa min fru! Alla familje relationer! Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Har sex med min frus syster!
  • Anonym

Tycker du ska bryta upp båda relationerna helt. Detta kommer aldrig gå vägen.. Känslor kan man alltid få för någon annan.

• Sephrenia89

Jävla knivig sits, tyckte det va jävligt nog att inleda affär med min kollega.. Vet fan inte hur du skall göra, det där med syskon bådar inte gott..

• Mandy1981

tja, skyll er själv. tycker bara synd om din fru som råkade ut för en sån Karl som inte kan hålla byxorna uppe. verkar nästan blivit modern allt detta med otrohet. känns som att varenda j*vla kille eller tjej är otrogen. vad får ni ut av det?? och framförallt, hur kan du agera så respektlöst mot din fru?? är hon så lite värd för dig?? har hon inte minst förtjänat att separeras istället för att knulla hennes syster??

• Momalicious

Det bästa är ju helt enkelt att sätta dig ner med din fru och berätta sanningen, dock kanske utelämna att det hållit på i flera år. Även om det gör ont så rår man inte för sina känslor. Jag är säker på att hon inte vill leva med en man som är kär i hennes syster. Hur kommer det sig att du inte lämnat henne tidigare?

• Sephrenia89
    Mandy1981 skrev 2012-05-15 22:04:11 följande:
    tja, skyll er själv. tycker bara synd om din fru som råkade ut för en sån Karl som inte kan hålla byxorna uppe. verkar nästan blivit modern allt detta med otrohet. känns som att varenda j*vla kille eller tjej är otrogen. vad får ni ut av det?? och framförallt, hur kan du agera så respektlöst mot din fru?? är hon så lite värd för dig?? har hon inte minst förtjänat att separeras istället för att knulla hennes syster??

Jag kan bara tala för mig själv, var stark motståndare till otrohet, levde i en helsjuk relation.. När vi jag och älskaren hade sex för första gången var jag ett kolli, sa inte nej, sa inte ja.. Han kände själv efteråt att han typ våldtagit mig. Han blev min räddning till riktiga världen och jag dumpade min partner och han skilde sig.. Kan aldrig tänka mig otrohet igen.
  • Anonym
    Sephrenia89 skrev 2012-05-15 22:03:13 följande:
    Jävla knivig sits, tyckte det va jävligt nog att inleda affär med min kollega.. Vet fan inte hur du skall göra, det där med syskon bådar inte gott..
    Menar du att du var otrogen med din kollega ?
    Hur gick det sen ?
  • Anonym
    Sephrenia89 skrev 2012-05-15 22:45:43 följande:
    Jag kan bara tala för mig själv, var stark motståndare till otrohet, levde i en helsjuk relation.. När vi jag och älskaren hade sex för första gången var jag ett kolli, sa inte nej, sa inte ja.. Han kände själv efteråt att han typ våldtagit mig. Han blev min räddning till riktiga världen och jag dumpade min partner och han skilde sig.. Kan aldrig tänka mig otrohet igen.
    Okej, läste inte ditt sista inlägg här, nu är jag med igen. Glad
  • Sephrenia89
    Anonym skrev 2012-05-15 23:02:57 följande:
    Okej, läste inte ditt sista inlägg här, nu är jag med igen.

Jo vi har haft umgänge i två år snart, förbereder operation inflytt (hos honom och hans barn då)
  • Anonym (tänk igen)

Tycker hon det är värt att förstöra sin relation till systern för resten av livet bara för dig? Du som en gång varit otrogen och kan vara det igen, om det skiter sig mellan er också så går du vidare utan problem, för henne är det kört med familjerelationer för alltid.

• Anonym (Kvinna som vet)

Det finns ju bara ett sätt för er att rädda något av situationen: Du skiljer dig utan att säga nåt om relationen till systern. Sen får ni ligga lågt med er relation ett bra tag, säkert minst ett år eller längre. Sen kan ni komma ut med den och hävda att det är först efter att du skilde dig som ni inledde ert förhållande.

Antagligen kommer det ändå att bli svårt för din nuvarande fru och deras släkt att acceptera det hela, så ni kommer antagligen aldrig att kunna ha ett avslappnat förhållande till dem, och särskilt inte din nuvarande fru.

Ni har satt er i en jävla sits och det finns egentligen bara en väg ut ur den som blir någorlunda smärtfri för alla parter och dessutom en smula hederlig, och det är att du både skiljer dig och avslutar förhållandet med systern och ni avslöjar aldrig nåt för din nuvarande fru.

Allt som jag har skrivit är bra i teorin, men jag vet att det är svårt att genomföra i praktiken. Det är så mycket känslor inblandade och de har en tendens att ställa till det och göra det svårt eller omöjligt att följa upplagda planer. Verkligheten brukar dessutom plötsligt spela vissa spratt som gör att man tappar kontrollen över situationen och helvetet brakar loss. Plötsligt en dag så kommer din fru på vad ni håller på med och sen är det bara att följa med i vad som händer. Det enda sättet att undvika det är att avsluta relationen med systern NU och agera utifrån det.

Svar på tråden Har sex med min frus syster!