• Anonym (Inte smart)

Har sex med min frus syster!

Min frus syster flyttade ner till oss i augusti 2010 för att studera till socionom. Homogen jag har alltid klickat, det som inte får hända har hänt. Min fru jobbar natt. Vi har haft en del problem i vår relation. En natt när hon jobbade, satt jag och hennes syster och snackade och drack vin. Samtalet gled in på sex. Vi började driva med varandra om ditt och datt! Det slutade med att vi hade sex. Jävligt bra sex. Vi har fortsatt i snart två år. Vi har känslor för varandra. Hur berättar jag det här för min fru? Vi vill att set ska bli vi två! Hon är 24 nu och jag är 30 Jag kommer krossa min fru! Alla familje relationer! Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Har sex med min frus syster!
  • Anonym (tänk igen)
    Anonym (Kvinna som vet) skrev 2012-05-16 07:57:27 följande:
    Det finns ju bara ett sätt för er att rädda något av situationen: Du skiljer dig utan att säga nåt om relationen till systern. Sen får ni ligga lågt med er relation ett bra tag, säkert minst ett år eller längre. Sen kan ni komma ut med den och hävda att det är först efter att du skilde dig som ni inledde ert förhållande.

Antagligen kommer det ändå att bli svårt för din nuvarande fru och deras släkt att acceptera det hela, så ni kommer antagligen aldrig att kunna ha ett avslappnat förhållande till dem, och särskilt inte din nuvarande fru.

Ni har satt er i en jävla sits och det finns egentligen bara en väg ut ur den som blir någorlunda smärtfri för alla parter och dessutom en smula hederlig, och det är att du både skiljer dig och avslutar förhållandet med systern och ni avslöjar aldrig nåt för din nuvarande fru.

Allt som jag har skrivit är bra i teorin, men jag vet att det är svårt att genomföra i praktiken. Det är så mycket känslor inblandade och de har en tendens att ställa till det och göra det svårt eller omöjligt att följa upplagda planer. Verkligheten brukar dessutom plötsligt spela vissa spratt som gör att man tappar kontrollen över situationen och helvetet brakar loss. Plötsligt en dag så kommer din fru på vad ni håller på med och sen är det bara att följa med i vad som händer. Det enda sättet att undvika det är att avsluta relationen med systern NU och agera utifrån det.
  • Anonym (Skeptisk)

Mitt råd är att klippa alla band rätt av.
    Är känslorna för frun borta, så skilj dig och berätta aldrig någonsin vad du gjort. Inled inget med systern.

Kan du verkligen tänka dig att sitta på en familjemiddag i framtiden?
    Jag vet av egen erfarenhet tyvärr hur skeptiska mina svärföräldrar var mot mig en låång tid efter de fick veta att jag bedragit deras dotter men någon annan. Hur skulle inte det vara om du då är otrogen med systern. Du skulle nog förstöra familjeband mellan alla i familjen. 

Så tänk inte på dig själv, utan gör det enda rätta. Avsluta allt med systern, ta en rejäl tankeställare om du vill vara kvar i din relation eller inte och vad du än väljer så berätta det inte för din fru.

Lycka till

• MRMR1

Helt omöjligt är det inte.

Har en vän som blev tillsammans med sin brors fru. De har nu varit tillsammans i över 10-15 år och det går bra.

Men turbulens i början, och kanske julmiddagarna blir lidande Glad.

Här var det barn iblandande också men det går bra.

• Anonym (nja)

Vet inte om jag håller med alla råd om att inte säga något.... visst det kanske kan kännas som det mest humana just nu , men frågan är om det håller i längden.

Om TS lämnar frugan nu , så kommer hon antagligen känna sig djävligt dåligt ett tag , hon kommer säkert klandra sig själv , undra varför hon blev dumpad etc... senare kryper det fram att anledningen till det var för att gubben knullat runt med hennes syrra , en syrra som hon antagligen fortsatt umgås med och älska oventades om vad hon gjort mot henne ?

Det känns jävligt syniskt och inte allas speciallt humant , inte i det långa loppet. Skulle jag varit frugan så skulle jag hellre velat få sanningen rakt av oavsett så jag kunde bett BÅDA två dra åt helvete

• Anonym (Think outside the box)

Du borde satsa på att få båda, fatta vilket guldläge du har! På så sätt skulle ingen behöva bli ledsen och du skulle ha två sköna fruar :)

• Sephrenia89
    Anonym (Think outside the box) skrev 2012-05-16 10:38:33 följande:
    Du borde satsa på att få båda, fatta vilket guldläge du har! På så sätt skulle ingen behöva bli ledsen och du skulle ha två sköna fruar :)

Också läst om australienska polygamisten som gifte sig med tvillingsystrar?
  • Singoalla78
    Mandy1981 skrev 2012-05-15 22:04:11 följande:
    tja, skyll er själv. tycker bara synd om din fru som råkade ut för en sån Karl som inte kan hålla byxorna uppe. verkar nästan blivit modern allt detta med otrohet. känns som att varenda j*vla kille eller tjej är otrogen. vad får ni ut av det?? och framförallt, hur kan du agera så respektlöst mot din fru?? är hon så lite värd för dig?? har hon inte minst förtjänat att separeras istället för att knulla hennes syster??
    JAG HÅLLER MED DIG..INMTE BARA ATT HAN E OTROGEN ASET , OJ CAPS....Utan med hennes syster!! Å va faan e det för syster sen då?!
  • Anonym (UG)

Uppdrag granskning alltså, kvällens program har lösningen. Gå till Moskén, prata med en Imam, konvertera. Upp till 4 fruar är helt ok och ingen av dem får neka dig sex, det har Allah sagt

• jonas1974

Du är ett ärkesvin men syrran tar nog priset. 1 gång ingen gång, men hur kan hon leva med sig själv efter att ha gått bakom ryggen på sin syster i 2!!! År? Jag hoppas det blir du och syrran, för hon kommer garanterat såra dig rejält.!

• Anonym (tjej)

Jag har gjort samma sak - var otrogen med min mans bror.

Hade varit massa sexuell spänning mellan oss länge och till slut hade vi bara sex, och igen och igen. Till slut blev vi påkomna av min man och bad så mycket om ursäkt. Jag sade att jag förstod om min man ville avsluta relationen med mig men det ville han inte. Han förlät till och med brodern eftersom jag tog på mig all skuld och sade att jjag varit så förälskad i honom att jag inte kunde låta bli. Sade också att det bara var den enda gången plus en gång förut. Sen fortsatte vi ändå ett tag till och sedan hände det som inte fick hända, jag blev gravid med brodern! :-O

Så jag och brodern kom överens om att vi skulle avsluta vår relation och låtsas som att det var min mans barn och aldrig mer prata om det, men så fick jag missfall och det var nog tur. Sedan hade jag sex med min mman direkt efteråt och blev gravid igen (med mannen då) och vi behöll bnarnet. Konstigt nog försvann mina känslor för brodern då igenom graviditeten och vi har inte nämnt det som hänt mellan oss igen.

Nu är det 10 år senare och vi har fortfarande en bra vänskapsrelation alla tre.

Svar på tråden Har sex med min frus syster!