• 2Mama

Hjälp mig med förslag på sånger!!

Vi ska fixa en film till vår tjejs ettårsdag med filmklipp och foton fr hennes första år och ska då ha olika teman i filmen. Bland annat ett "bad-tema", ett "bror och syster-tema" och ett "familje/släkt-tema". Är det någon som har förslag på sånger/låtar man kan ha i bakgrunden till dessa teman???

• Svar på tråden Hjälp mig med förslag på sånger!!
  • 2Mama

Tror inte att jag förstår inläggen...

• 2Mama

Tack Bonsaiii! Är rätt chockad över de här knäppa inläggen. Har hängt en del på FL innan och har aldrig varit med om att folk skrivit såna inlägg. Men men jag borde ju veta att det finns sånt folk här också....

• 2Mama

Tack Suri och Tessa76!
    sär skriven- du har ingen aning om hur vi tänker visa den här filmen.  Man kan ju göra på olika sätt och om folk nu inte vill se 10 minuter film så är de givetvis inte fastkedjade och tvingade att se. Eftersom det bara är släkt som kommer och som troligtvis kommer uppskatta filmen så kommer de troligtvis inte lida...

• 2Mama

Lessen för att du verkar ha taskiga kalas-minnen. Tycker själv inte att det är kul att se fyra års foton fr Kanarieholmarna men tycker inte riktigt att man kan jämföra dessa två grejer.

• 2Mama

Tack för tips!! Ska googla o leta på youtube o se vilka jag gillar bäst. Vi gjorde en film till sonens ettårsdag också och det verkade som familjen/släkten tyckte om den. Det som dock är huvudsaken är att barnet själv tycker om filmen. Sonen tycker väldigt mycket om filmen om sig själv så den har vi tittat på en massa gånger. Så filmen är inte i huvudsak för att visa för andra utan för barnens egen skull o för vår skull.

Svar på tråden Hjälp mig med förslag på sånger!!