mammor i stockholm?
Här finns en mamma som gärna träffas för en fika och playdates med kidsen.
Såg att du bodde i Grebbestad maamacitaap, hänger en del där under somrarna då vi har sommarhus i Bullarebygden. Hoppas flytten gör er gott!
Här finns en mamma som gärna träffas för en fika och playdates med kidsen.
Såg att du bodde i Grebbestad maamacitaap, hänger en del där under somrarna då vi har sommarhus i Bullarebygden. Hoppas flytten gör er gott!
Jag bor i Södertälje, men hänger en del både inne i stan och ute i norrort.
Hej Robbansmamma, vad kul med en till mamma söder om stan.
Åh, stort grattis! Passa på att njuta riktigt ordentligt. Själv misstänker jag en eventuell graviditet, ska göra ett test i morgon i förhoppning om att allt går som jag vill. Ses gärna över en fika framöver!
Hej! Jo vi har det bra, fullt upp här hemma nu när älsta killen har sommarlov från dagis i 9veckor. Ja, det har varit lite små trist när det har regnat till och från och det mest har blivit inne dagar, men nu verkar det som att det verkar bli lite bättre med vädret, så i morgon blir det kolmården om vädret tillåter. Hur är det med dig? händer nått kul i sommar för dig?
Hej alla mammor! Har inte varit här inne på ett tag. Kan iallafall meddela att vi äntligen har plussat och väntar tillökning i början av maj. Vi är så lyckliga! Någon mer som går i väntans tider?
Jag ses också gärna över en fika framöver. Har lilleman hemma från förskolan på fredagar samt under helgerna.