mammor i stockholm?
hejhej, ska snart flytta till stockholm.och undrar om de finns några mammor där ute som vill fika och låta barnen leka med varandra? : ) hör av er isf
hejhej, ska snart flytta till stockholm.och undrar om de finns några mammor där ute som vill fika och låta barnen leka med varandra? : ) hör av er isf
Heej :) vart i stockholm ska du flytta ? :)
Jag ska flytta till väster Haninge :)
Okej vad roligt:) själv bor jag i rågsved ( bandhagen) hur kommer det sig att du ska flytta hit ? Vart bor du nu då?
Kommer börja på en folkhögskola nu i augusti och plugga klart :)
Bor nu i Grebbestad, världens håla. Ska bli kul att komma tillbaka till civilisationen igen.
Här finns en mamma som gärna träffas för en fika och playdates med kidsen.
Såg att du bodde i Grebbestad maamacitaap, hänger en del där under somrarna då vi har sommarhus i Bullarebygden. Hoppas flytten gör er gott!
Lina: Hejhej! :) Vart i Stockholm bor du? :)
Jag kan ingenting om Grebbestad, flyttade mest dit för att vi hade ett billigt hus där vi kunde hyra =)
Jag bor i Södertälje, men hänger en del både inne i stan och ute i norrort.
Hej. Jag bor i Tumba och har barn i 3års åldern och en på 2månader Känner inte heller så många här kring sthlms-området!
Hej Robbansmamma, vad kul med en till mamma söder om stan.
Heej igen haft fullt upp :) fick en till liten pojke den 21 maj :) så nu är man 2 barns mamma :) jag bor i rågsved ligger söderort :) vore as kul med en fika någon gång :)