• Border

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

Bonanza skrev 2012-05-13 19:50:37 följande:
    Förlåt, det var dumt. Hoppas att du slipper dina tvångstankar snart.

HjärtaUrsäkten accepteras givetvis Jag går i terapi för att våga släppa på kontrollen
  • Border
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-14 09:38:55 följande:
    De som sitter där och skriver och alla andra som har samma tankar om barn borde få en omgång med en slö rostig sax och pungkulorna krossade. Jag hoppas att det skapas ligor i framtiden som helt enkelt bara plockar dessa avskarp för de ska inte ens existera.
  • Border
    Plutteli skrev 2012-05-14 19:34:43 följande:
    Jag tycker det är helt ok med pedofiler. Övergrepp på barn däremot är nått helt annat.
    Jag tycker inte att det är helt ok med pedofiler. Att tända på barn är fel, fel, fel, fel!!!!!!! Övergrepp på barn är det jävligaste som finns, men att någon "bara" fantiserar om barn är så jävla vidrigt
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 07:59:15 följande:
    Som står o tittar?
    Vad ska man göra åt detta då tycker du?
    Sätta nån i fängelse för deras tankar?
    Ja, det vore ju skönt om man kunde få göra så. Men så fungerar det ju inte i en demokrati. Jag önskar att man kunde skydda sina barn mot vidriga jävla pedofiläckel som tittar på dem på fel sätt. Men man kan inte det, tyvärr
  • Border
    Khaleesi skrev 2012-05-15 08:22:50 följande:
    På vilket sätt menar du att barnen tar skada av att någon som de inte ens lagt märke till tittar på dem på fel sätt?

Så länge barnet inte vet om att någon tittat på dem på fel sätt skadas de inte alls. Men det är lik förbannat vidrigt att någon fantiserar om och tittar på fel sätt på barn
  • Border
    Regnig måndag skrev 2012-05-15 08:23:28 följande:
    Hallonfot, du ska vara jävligt tacksam för att man inte blir satt i fängelse  för tankar.
    Rent krasst är dina tankar värre än pedofilernas om barn. Du vill ju döda och lemlästa långsamt, dessutom  iskallt beräknande. Det som talar för pedofilen är att denne gör det av kärlek hur absurt det än låter.

Jag vet! Jag tänker hemska tankar om pedofiler, men så är de oxå det vidrigaste jag vet. Finns inget värre än pedofiler
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:28:56 följande:
    Då är vi mördare de flesta av oss eftersom vi tänkt tanken nån gång att vi vill döda nån? Och vi kan ju få chansen att göra det.....
    Pedofili är en sexuell läggning - att mörda är ingen läggning
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:16:37 följande:
    Nä, skulle man fängslas enbart för sina tankar så skulle nog de flesta av oss sitta inspärrade. Tex för våra tankar vi har mot de "vidriga jävla pedofiläcklen".....Jag skulle iaf sitta inspärrad.

Kanske, fast jag tycker inte att det är fel att avsky och hata alla äckliga pedofiler. Däremot är det fel att tänka sexuella tankar om barn
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:38:11 följande:
    Men det är rätt att tänka att man vill mörda nån, tex en pedofil, o kunna beskriva hur man skulle vilja göra?

Ja.
  • Border

Man borde lobotomera bort pedofilens sexella läggning, eller kanske ge elchocker eller på annat sätt genomföra aversionsterapi på dem.

Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!