Inlägg från: Ebba Caroline |Visa alla inlägg
  • Ebba Caroline

Mobbing på FL

Rockit skrev 2012-05-01 17:46:34 följande:
    men det är ok att enbart gå på TS i tråd efter tråd år efter år? förstår inte folk varför hon avreggar sig?
    det gör ju personen därför att det blir inga trevliga diskussioner när mobbingjänget på FL går in och sabbar varenda tråd denna TS skapar.
    förföljelse kallas det.

Så det ok för ts i tråd efter tråd i år efter år hackar ner på andra människor för att de inte äe enlig henne ekonomiska, för att de har dåliga jobb, för att de inte har sparpengar! Klart som fan man tröttnar! Hon måste ju för tusan inse att hon inte kan hålla på att bete sig så år efter år, men nya nick hela tiden.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Rockit skrev 2012-05-01 17:52:42 följande:
    Fast  man måste ju inte gå in i dennes trådar om man inte vill,det är ju faktiskt frivilligt.
    tycker man att personen är jobbig och inte har några vettiga åsikter går man inte dit. Precis som i vanliga livet.
    dessutom får väl alla ha en åsikt? tycker du inte det?

Man går in i en tråd för den verkar intressant. Sedan är det inte bara trådar hon har startat utan hon är inne i alla ekonomitrådarna och klankar ner på folk. Är det ok?
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Zara10 skrev 2012-05-01 19:37:59 följande:
    Det finns massa trådar där folk faktiskt är riktigt känslokalla o elaka mot TS eller nån som skrivit i tråden !
    Ett ex är ju den tråden om våtservetter ! Där var det ren elakhet !
    Bör finnas en regel att man blir avstängd på vissa saker !

Du har inte funderat på varför folk tröttnar och ger igen för gammal ost till den ts?
  • Ebba Caroline
    Boost skrev 2012-05-01 19:41:21 följande:

Hahaha, osten är ständigt återkommande ;)
    Hörru, jag råkar faktiskt gilla ost, speciellt om den kostar 90kr
  • Ebba Caroline
    Purpurbräcka skrev 2012-05-01 19:43:46 följande:

Ett tydligt exempel...

På mobbning av en avreggad person?
  • Ebba Caroline
    Boost skrev 2012-05-01 19:44:45 följande:

Kasta dina pengar i sjön bara, gör det :(

Tur att jg har miljoner på banken då så att jag har råd att kasta pengar i sjön
  • Ebba Caroline
    Purpurbräcka skrev 2012-05-01 19:46:54 följande:

På två personer som gör sig roliga på en annans bekostnad.

Det gör vi inte. Jag undrade bara om inte Zara10 funderat på varför folk tröttnar och ger igen för gammal ost till den ts?... Gamal ost valde jag för att utrycket heter så, inte för att den ts tycker det är oekonomikst att köpa en ost för 90kr men inte oekonomikst att lägga 5000kr på smycken...
  • Ebba Caroline
    Kattdamen skrev 2012-05-01 20:28:00 följande:
    Så fort denne personen slutar vara otrevlig och nedlåtande mot andra människor, kommer folk sluta vara otrevlig tillbaka. Eftersom det alltid är hon som börjar.
  • Ebba Caroline
    Linda5 skrev 2012-05-01 20:35:32 följande:
    Tråkigt att vissa ser det som ok att mobba någon.
    Vi som gärna vill diskutera sakfrågan i trådar ska altså bara acceptera att ni tröttnat på vederbörande TS och då har rätten att förstöra en trevlig och givande diskussion?
    Känns som jag fått kläm på vart ribban ligger på detta forum.
    Men ALDRIG att jag köper era ursäkter till mobbing!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du verkar ju tycka att det är helt ok för den ts att mobba oss men vi får minsan inte försvara oss alls.
  • Ebba Caroline
    Linda5 skrev 2012-05-01 20:39:52 följande:
    Får lov att säga att det mesta jag sett så är hon bara påstridig och envis och dålig på att svara men som sagt var så har jag inte läst alla trådar o inlägg.
    OAVSETT FÅR MAN INTE MOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Bara den ts eller?!
    Linda5 skrev 2012-05-01 20:41:19 följande:
    Försvara er gärna sakligt med ord som hör TS till inte massa barnsligheter o ironi o fula smilies i andra trådar.

Man har tröttnat på henne och de ger man tillbaka med samma gamla ost!
  • Ebba Caroline
    Virriga Vera skrev 2012-05-03 22:52:46 följande:
    Tycker du inte att det är märkligt att sitta och försvara sig själv i 3:e person?

• Ebba Caroline

TS (Linda5) Vad tolkar du som ny medlem?

Du skriver i trådstaren att du är ny medlem men du har vairt medlems edan januari 2011, vilket är ca 1.5 år. Inte speciellt ny medlem då.

Svar på tråden Mobbing på FL