Inlägg från: Rockit |Visa alla inlägg
  • Rockit

Mobbing på FL

snedtak skrev 2012-05-01 17:36:09 följande:
    Jag tycker det här är en problematisk fråga. Det är ALDRIG ok att mobba och det finns gott om människor som håller en för hård ton. Samtidigt känns det inte ok att man år efter år, under ett flertal olika nick, ska behöva stå ut med att bli hånad för att man inte har samma åsikter.

Man ska inte bli hånad för att man använder kreditkort.
    Man ska inte behöva bli hånad för att man prioriterar att spendera tid med sina barn istället för att leta extrapriser.
    Man ska inte behöva bli hånad för att man inte har pengar sparade.

Man ska inte heller bli hånad för att man tycker krediter är dåligt.
    Man ska inte behöva bli hånad för att man har tid att spendera tid på att leta extrapriser.
    Man ska inte behöva bli hånad för att man har en ekonomiskt trygg situation.

Egentligen tror jag att det finns människor som skulle må bättre av att inte spendera så mycket tid på internetforum, men det är en fri värld och det är upp till var och en hur de vill spendera sin tid.
    men det är ok att enbart gå på TS i tråd efter tråd år efter år? förstår inte folk varför hon avreggar sig?
    det gör ju personen därför att det blir inga trevliga diskussioner när mobbingjänget på FL går in och sabbar varenda tråd denna TS skapar.
    förföljelse kallas det.
  • Rockit
    Ebba Caroline skrev 2012-05-01 17:48:39 följande:
    Så det ok för ts i tråd efter tråd i år efter år hackar ner på andra människor för att de inte äe enlig henne ekonomiska, för att de har dåliga jobb, för att de inte har sparpengar! Klart som fan man tröttnar! Hon måste ju för tusan inse att hon inte kan hålla på att bete sig så år efter år, men nya nick hela tiden.
    Fast  man måste ju inte gå in i dennes trådar om man inte vill,det är ju faktiskt frivilligt.
    tycker man att personen är jobbig och inte har några vettiga åsikter går man inte dit. Precis som i vanliga livet.
    dessutom får väl alla ha en åsikt? tycker du inte det?
  • Rockit
    Virriga Vera skrev 2012-05-01 20:02:42 följande:
    Dessutom så är den personen snabb att kalla folk lögnare, okunniga och fall för lyxfällan. Vilket jag har blivit kallad av personen i fråga. Inte en enda gång har jag fått en ursäkt eller en förklaring på varför jag blir kallad detta. Jag diskuterar gärna med henne för i grunden så är inläggen intressanta men oförmågan att se sina egna fel och snabbheten att kalla andra för diverse saker kan ju vara en förklaring på hur hon blir behandlad. Men jag kan hålla med om att det emellanåt faktiskt blir mobbing och det tycker jag är väldigt trist.
    och ändå fortsätter du och boost med flera om och om igen,varför inte låta TS ha sina åsikter?
     sök på dig själv längst upp på sidan där du ser det svarta förstoringsglaset och titta själv på dina inlägg och hur du beteer dig,kan vara en riktig ögonöppnare!
    TS vet ju att du har kreditkort och att du försvarar det med näbbar och klor,men jag tror TS är utav en helt annan
    uppfattning,och vet du vad,det är ok att tycka att kreditkort är dumt.
Svar på tråden Mobbing på FL