Föräldrar i Uppsala!!
Hej!
Jag är snart 25 och är hemma med en tjej på 2 år =) Är hemma på heltid med henne tills augusti. Träffar gärna andra föräldrar! Blir lätt lite ensamt när alla hennes kompisar går på förskolan
Hej!
Jag är snart 25 och är hemma med en tjej på 2 år =) Är hemma på heltid med henne tills augusti. Träffar gärna andra föräldrar! Blir lätt lite ensamt när alla hennes kompisar går på förskolan
Vi har också fått förskoleplats nu, men jag skulle helst vara hemma i ett år till. Men tyvärr funkar det inte ekonomiskt längre nu =(
Just nu fördriver vi dagarna med öppna förskolan, ute och leka i lekpark och måla och dega hemma. Sen syr jag väldigt mkt också, då är dottern gärna med mig och fixar eller leker själv. Hon är inne i en period då hon är väldigt duktigt på att leka själv och fixa. Hon vet var jag finns och kommer ofta och visar vad hon håller på med, blir det för tyst får man kolla så hon inte hittar på bus ;)
Någon som skulle vilja ha typ en lekparksdejt någon dag med fint väder? Lite lek och picknick?
Kul med en till som är hemma med lite större barn =)