• Petra645

Föräldrar i Uppsala!!

Hej!!
    Skulle gärna vilja få kontakt med flera unga föräldrar som bor i Uppsala. Själv är jag 28 år och har två barn. En son på 5½ år och en dotter på 1 år.

Hör gärna av er!!      

• Svar på tråden Föräldrar i Uppsala!!
  • Petra645

Maniole: Ah okej. vi bor i Bälinge.

Familjen L: Åh trevligt. Min dotter är född mars 2011 då är våra minsta lika gamla :)

Har ni facebook? Kanske lite lättare att prata där.        

• Petra645

Ja verkligen :) Berätta lite om dig :) jaha har du..  Vi va och kollade på en lägenhet i jumkil förra veckan.

• Petra645

haha vad häftigt. Vi har rätt mycket gemensamt. Jag är oxå föräldraledig till dottern Linnea som är född 2011-03-19 sonen Lukas som är född 2006-11-25 går på dagis måndag-torsdag 8:30-13:30. Är oxå gift och bosatt i Bälinge. Vi bodde i Sävja innan faktist :) Vi brukar oxå vara på landet hos svärföräldrarna som bor i Rörmyra. Jag har oxå jobbat som städare innan företaget gick i kk så jag är arbetslös efter mammaledigheten som går ut i maj. Tråkigt nog.

Hur länge ska du vara mammaledig? Vad skulle du vilja plugga? 

• Petra645
    2012mamma skrev 2012-04-27 23:16:31 följande:
    Jag bor "en bit" utanför Uppsala, men har inga problem att ta mig dit med buss. Har en son född i Januari i år och har inga vänner alls som har barn, så jag känner mig rätt ensam när jag går hemma hela dagarna..

Hej!! Vad mysigt med en liten 3 månaders bebis :) Går allt bra med honom?
Svar på tråden Föräldrar i Uppsala!!