Inlägg från: Familjen L |Visa alla inlägg
  • Familjen L

Föräldrar i Uppsala!!

En till mamma från uppsala här fyller 27 i sommar. Har två barn, dotter född december 2007 och en son, som är född februari 2011. Gift med min man Henrik och vi bor i sävja. Jag är föräldraledig, träffar gärna andra föräldrar

• Familjen L

Maniole: grattis till lill-tjejen går allt bra med flickan?

Petra: vad skoj med jämnåriga Bälinge känner jag till, har bott i jumkil. Jag har inte facebook.

• Familjen L

Petra: Jag heter Sara Johanna, men kallas kort och gott för Sara. Jag är född 1985. Uppväxt på landet, Åkerby By och Jumkil. Bor nu i Sävja med min man och barn. Jag är ute på landet en del, då min mamma bor kvar i Jumkil. Skönt att åka ut dit med barnen och andas lantisluft och hästskit
    Jag är föräldreledig just nu, till sonen BIrk, som föddes 21/2-2011. Riktigt härligt att vara f-ledig. Dottern Emelinda, som är född 18/12-2007 går på dagis tisdag-fredag, 9-14. Ibland tar vi ledigt på fredagar och bara myser, jag och barnen.
    Jag jobbar som städare, men jag vill bli något annat, så jag söker dels inom mig själv och dels på nätet efter utbildningar som jag kan tänkas vilja gå och plugga.
    Det var lite om mig det. Vem är du?

• Familjen L

Ett tag sen jag var här inne nu

Välkommen alla nya.

Petra: Jag är föräldraledig till augusti. Sonen ska skolas in på dagis den 13/8 och sen börjar allvaret för mig.. Ut och jobba igen. Men snart, rättare sagt den 22 maj ska jag till cvl och prata med en studievägledare, då jag inte är helt 100 på vad jag egentligen vill. Men som jag känner nu lutar det åt att studera till USK:a.

Vad gör ni alla på dagarna? Här har det varit rejält gnälligt och att jag går in i ett annat rum är bara att glömma. Birk vill vara på mig hela tiden. Mammig, ja något. Pappa fick inte ens söva om honom igår då jag var på styrelsemöte. Sonen hade skrikit i ca 15 min. Men så fort jag kom blev allt bra igen. Tänder som spökar. Är tydligen dessa hörntänder som är på G.

Svar på tråden Föräldrar i Uppsala!!