• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Ja de låter som bra flickbak men hur har du ätit då.?.
    PH påverkar ju oxå (enligt shettles).. Vi åt tranbärskapslar för o sänka PH till 4.5.. Dvs göra förhållanderna för spermierna dåliga.
    Är man basisk ska de gynna pojkspermier ..

• nivea bbb

Ok..kött är ju basiskt..
    Veg-mat, broccoli, bär, nötter mm är bra för flickbak:) men de kan ju gå ändå!

• nivea bbb

Nä de sägs ju att de gör de här på FL.. men va jag vet gör de inte de.
    Jag ex blev flyttad BF 5 dagar tidigare, alltså framflyttad hur långt gången jag va (v.9 enligt ÄL men enligt UL .10).. o jag väntar ju 110% tjej:)
    Min vän som har 3 pojkar blev flyttade tvärt om, dvs senare BF än ÄL - kortare gången än hon va enligt ÄL o de va killar..
    Så jag tror de mer är gener som styr:)

• nivea bbb

Jag har ingen aning:) de får du fråga Dr Shettles om:) tror de har o göra me äggets kvalité.. Viss forskning hävdar ju att de påverkar vilka spermier som lättast kan befrukta.
    Jag o några till som väntar/fått tjejer åt kalcium magnesium o tranbär:)

• nivea bbb

Jag blir snittad v.40 (nya regler) 6 augusti får vi träffa lillan:)

Ja precis, fick på VUL o kub höra att det är säkert en pojke för de växer fortare än flickor.. O uppenbarligen stämde de absolut inte:)

• nivea bbb

Ja, nya riktlinjer..
    Du ska ha gått 39 veckor. Jag fick snitt v.39+3 vilket stressar mig lite då sonen kom v.37+... Går vattnet eller förlossning drar igång blir de akutsnitt.
    De e pga de genom forskning kommit fram till att de e bäst för lungorna på bebisen ju längre de e kvar i livmodern..

• nivea bbb
    Pumpkin skrev 2012-06-04 13:02:40 följande:
    Tack för info Har beställt kalcium-, magnesium- och folsyratabletter samt ägglossningstester från Apoteket nu, sen är det väl bara att köra då
    Ja o sen kost oxå... Vi har i vår (som bakat flicka) tråd ätit tranbärskaplsar för o sänka PHt... Kan ju va bra o dokumentera ÄL nå månader innan så du har koll på sekret  o när värken efter ÄL testets utslag kommer ossvSolig
  • nivea bbb
    Pumpkin skrev 2012-06-04 13:05:40 följande:
    Just det, tranbärskapslar skulle jag ju beställa också - tack för att du påminde mig!
    ÄL har jag rätt bra koll på redan  

Lycka till o uppdatera hur de gått Solig
  • nivea bbb

NI ville veta hur de gått för alla som nu är gravida.Gravid.. så jag uppdaterade tråden där uppe o här..:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    GravidGravida o väntar bebis Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!                             

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!