• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Ja de e fantastiskt vilka vänner man kan bli om man inte är för många vs.. Så kul o va privata vänner på Facebook o liksom se foton o lära känna varandra:)
    Jag är så tacksam över gulle-tjejerna ivår tråd:)
    En tjej som läst i tysthet har jag mailat me hela tiden, vi har blivit privata vänner på Facebook o bor nära varandra så ska ses snart:)

Men tycker ni inte de e lite obehagligt att andra läser i tysthet..?. Iof har ni kanske inte blivit lästa av nästan en kvarts miljon som vår tråd- de tyckte vi va obehagligt..
    Vi skrev väldigt ingående hur vi gjort o känslor osv..

• nivea bbb

Kul att vi kunde hjälpa till me lite fakta :) Men ni trevliga tjejer tycker jag bara är kul.. Men jag o fler me mig har fått både elaka o spydiga mail vilket va obehagligt...
    Sen vissa påhopp va jobbiga... Några missuppfatta varför jag startade tråden o dess syfte o kom med predikningar o påhopp., just för jag va TS gissar jag. Tur nog ruskar jag av mig sånt fort...

• nivea bbb
    Amye skrev 2012-04-28 08:04:23 följande:
    Är det sant Ninni? Bär du på en flicka? WOW så underbart och ett stort GRATTIS till dig och er familjHjärta 
    Japp Hjärta... Tack va snäll du är Solig.. Ja alldeles underbart.. o pigg liten sparkare är hon..-längtar ihjäl mig efter att få se hennes lilla ansikte Hjärta
  • nivea bbb

Jag vet inte.. Ska fråga tjejerna o återkommer..! För mig stämde de med olika test man kan göra på nätet:)

Uppdatering...
    Alla i tråden utom en som bakade pojke väntar/ har fått flickor.
    3 av 4 som bakat pojke väntar/ fött flicka..!!
    6 av 6 som bakat flicka väntat flicka ...!
    2 vet vi inte än- inväntar RUL .!

• nivea bbb

Det verkar som de e lite olika meningar om kinesiska kalendrarna.. Vissar har de funkat för o andra inte.. för mig funkar de inte de jag kollat iaf.. Vi har i vår tråd gjort Bikarbonat-test.. verkar funkaf för en del.. men de kan ju ha o göra me PH o tranbär man äter osv...

De som däremot verkar stämma är att graviditeterna är så olika.. För mig o Robzgurl o 2 andra  har de iaf varit så... total motsats mot när vi väntade pojkarna..

• nivea bbb

Uppdatering...
    Vi inväntar 2 som ska få veta om de lyckats me flickbakning.. Har de oxå lyckats så har 100% av oss lyckats :)

• nivea bbb

Det är RUL som väntar:) tror de ska göra könsUL oxå sen kanske..
    Uppdaterar hur de gått:)

Hoppas de går bra för dig:)

• nivea bbb

Kul att ni gillat tråden tjejer:)
    Denimbee - COOOOLT ..!!!!! Aldrig hört om nå liknande haha vilken grej:) ni får gärna uppdatera här så vi får veta hur de går framöver:)
    Som de verkar nu så funkar iaf att baka flicka med stora framsteg:)

• nivea bbb

Uppdatering..
    De sista två som bakat flicka o vänta på RUL så har ena fått bekräftat pojke, andra inte bekräftat men tyckte säkert hon såg snopp..
    Andra som bakat pojke väntar flicka.

Så alla som bakat pojke väntar tjejer o alla utom 2 som bakat flicka väntar/ har fått flickor:)

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!