Tjejernas klädval orsak till våldtäkt
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=61FtkVxUj94Vad säger ni? Har han rätt eller fel?
www.svd.se/opinion/ledarsidan/brottslighet-bland-invandrare-borde-oroa-alla-partier_6272110.svd
Här är ett exempel från vårt grannland Norge.
I Sverige har man börjat nysta i det.
Påminner om ett skämt jag hörde.. tror de var ett skämt iaf..
"På mitt dagis har de tagit till sig de där med genusperspektiv på allvar. Inte nog med att tjejerna får leka med bilar och killarna leka med dockor. För de muslimska barnen får killarna gå omkring med burka och tjejerna leka med knivar."
Islam som religion framställer ju sina män som primitiva bestar som inte kan tygla sig.
Därför finns det klara regler för att kvinnorna ska täcka sig för annars så faller männen för sina lustar och utöver överraskningssex.
Vet inte om de hör hemma här, men vad det gäller invandringspolitiken och de flesta väljarna skulle föredra den traditionella politiken verkar de inte vara annat än ren lögn.
http://svt.se/content/1/c8/02/75/61/33/YouGovOpinion%20-%20Sk%E5neopinion%20Mars%202012.pdf
Sidan 6 första graden på sidan.
Notera att detta är exklusiv de 11% som rösta på SD. Eftersom de är SD kärnfråga kan man ju anta att alla som röstar på partiet stödjer partiet i den punkten. Då är de alltså totalt 80%
Denna undersökningen är Skåne enbart. För de övriga landskapen och riksundersökningen hade de av någon anledning tagit bort just denna underöknen, medan alla de andra är kvar.
Börjar ju mer och mer fundera på om detta är en fråga som de är förbjudet att diskutera.
För att undvika våldtäkt:
tjejkraft.se/fem-satt-att-undvika-valdtakt
Knytt! Jag vet att det begås fler våldtäkter i hemmen. Men även där har det bevisats att de som våldtar är ofta män av utländsk härkommst. Antingen ena föräldern eller båda föräldrarna är inte från Sverige.
Allt detta står också i den länken jag uppgav innan.
Häromdagen satt jag på en parkbänk med min medhavda tråkiga lunch och jag såg någon på uteserveringen med en enorm underbar pizza. Jag ville ha den pizzan! Vore det då helt ok för mig att kasta mig över pizzan och äta den? Personen som köpt pizzan "frestade" ju mig med att visa upp sin pizza för omvärlden. Då får väl han ta och skylla sig själv om personer kommer och snor bitar av hans pizza...eller?
Visst jag tycker pizza är gott. Och visst jag ville ha mannens pizza. MEN JAG HAR NÅGOT SOM HETER SJÄLVKONTROLL. Självkontroll är något vi alla uppfostras med och något vi verkligen borde hålla fasta på.
Jag kan fullständigt förstå att män kan bli frestade av lättklädda kvinnor, och sa jag vara ärlig så tycker jag att både kvinnor och män ibland borde tänka efter lite angående vad de väljer att ha på sig. MEN jag är övertygad om att män har så pass mycket självkontroll att de INTE kastar sig över kvinnor bara för att de klär sig utmanande. Att kvinnan klär sig sexigt är INTE en ursäkt för våldtäkt.
Jag ska kunna gå naken om jag vill utan att någon rör mig..
Bra exempel med pizzan.. =)
Det är aldrig offerts fel när det gäller våldtäkt. Spelar ingen roll om exempelvis tjejen klär sig "utmanade"