Tjejernas klädval orsak till våldtäkt
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=61FtkVxUj94Vad säger ni? Har han rätt eller fel?
Undra om han hade sagt lika dant om hans syster el dotter hade blivit våldtagen och klätt sig som han beskriver tjejer/kvinnor. Man ska väl få gå klädd som man vill! Jag anser om man våldtar en tjej/kvinna så är man ju inte helt frisk i sitt huvud.
Om ett lejon ser kött så vill det ju äta, och lite så är det med män också (ur videoklippet)
Med en sån inställning är det fan inte underligt att kvinnor blir våldtagna. Vilket spån!
Personligen jag inte gå med på att nedvärdera män till att enbart vara reptilhjärnestyrda djur som inte kan kontrollera sig själva.
Jag tycker det är fel kön som bär burka.
Kan inte män som har dessa problem med sin drift ha skygglappar på stan eller enbart vistas i hemmet istället, eftersom det är de som begår lagbrott annars?
Detta blir för mig litegrann som att hävda att det är rätt att stjäla saker i en butik för att varorna finns i skyltfönstret helt ogenerat istället för att ligga fastlåsta i ett lager.
såklart han har fel!!!
Är det därför invandrare har majoritet på överfallsvåldtäkter?
Lillajag, tror du alla invandrare tänker dom han?
Finns det nån majoritet som är relevant är det könet.
Häromdagen satt jag på en parkbänk med min medhavda tråkiga lunch och jag såg någon på uteserveringen med en enorm underbar pizza. Jag ville ha den pizzan! Vore det då helt ok för mig att kasta mig över pizzan och äta den? Personen som köpt pizzan "frestade" ju mig med att visa upp sin pizza för omvärlden. Då får väl han ta och skylla sig själv om personer kommer och snor bitar av hans pizza...eller?
Visst jag tycker pizza är gott. Och visst jag ville ha mannens pizza. MEN JAG HAR NÅGOT SOM HETER SJÄLVKONTROLL. Självkontroll är något vi alla uppfostras med och något vi verkligen borde hålla fasta på.
Jag kan fullständigt förstå att män kan bli frestade av lättklädda kvinnor, och sa jag vara ärlig så tycker jag att både kvinnor och män ibland borde tänka efter lite angående vad de väljer att ha på sig. MEN jag är övertygad om att män har så pass mycket självkontroll att de INTE kastar sig över kvinnor bara för att de klär sig utmanande. Att kvinnan klär sig sexigt är INTE en ursäkt för våldtäkt.
Och varje gång jag ser en ung kille i tajta jeans springer jag fram och drar in honom i en buske....
Vadå, de får väl skylla sig själva som klär sig så.