Inlägg från: Anonym (Vän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vän)

Har alla en bästa vän i livet?

Inte jag.

När jag var yngre hade jag alltid nån "bästis" i flera år men sen när jag blev äldre så har jag bara blivit sårad av verenda än jag släppt in på livet. Varenda än har sårat eller gjort mig besviken :(

Jag vill verkligen ha nån Bästa kompis man kan ringa när man har nåt roligt att berätta ses o höra av ofta!

Har massor vänner men ingen så nära. Jobbigt o höra när alla andra mina vänner har o gör roliga saker med sina. 
    Det går ju inte att hitta en sån vän längre tycker jag, känns försent...( Är 32 o bor i fina stklm)

Är jag den enda? Skäms

• Svar på tråden Har alla en bästa vän i livet?
  • Anonym (Vän)
    katalysator skrev 2012-04-20 13:00:27 följande:
    Nej, jag har inte nån bästis. Jag har har flera nära vänner, men ingen som jag gör ALLT med. Alla är sådana som jag kan hänga och umgås med, men en av dem är jag mer intimt förtrolig med, en är den som jag oftast shoppar med, en är den jag alltid frågar först om jag vill gå på teater, etc.

Så har jag oxå det. Haft så länge o vant mig. Trivs med de oxå men just att vore kul o ha En nära vän.

Som vem ska va min brudtärna när jag gifter mig...?

Då vill man ha sin bästis...     :)
  • Anonym (Vän)
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-20 13:09:21 följande:
    Min sambo är min bästa vän isf.

Ja så är de här med :) Blir så oftast. Fast han har en bästa kompis o de har inte jag ...
  • Anonym (Vän)
    Mariohn skrev 2012-04-20 13:11:50 följande:
    Jag har 4 som hängt med sedan barndomen och som jag delar allt med och det är otroligt viktigt för mig. 

Va underbart! Sån tur har inte jag haft... tyvärr :(

Bara folk som hugger en i ryggen... 
  • Anonym (Vän)
    Anonym (sthlms mamma) skrev 2012-04-20 20:50:41 följande:

Sitter i samma sits som dig men jag har tre barn och har varje föräldraledighet tänkt att nu ska jag försöka men det är hopplöst och jag är några år äldre än dig så det känns ganska omöjligt,vad sjutton gör man?

Ja så känner jag med, va gör man... tråkigt så men inte hela världen men som småbarnsmamma blir man lite låst oxå i sin värld o på senare tid har jag funderat mer på bara att jag inte har nån sån riktig bästa vän, som man ringer till t.ex. om man har nåt roligt att berätta osv...

Vill gärna bli lite bästa vän m dem jag redan känner men de har ju sina redan...
  • Anonym (Vän)

Jag har inte heller någon bästis, har faktiskt inte så många vänner överhuvudtaget.

Jag har ett bra liv, är gift (så min man är ju såklart min bäste vän), en underbar son på 5 år, en syster som jag borde träffa oftare.
    Min mamma var min bäste vän men hon gick bort 2010...

Vi har ett socialt liv och umgås med vänner men jag saknar en riktigt bra tjejkompis, en som man kan ringa för att bara snacka lite om allt och inget, som man kan åka och fika med osv.

Jag har jättebra arbetskamrater men ingen som jag känner för att träffa privat, det blir för mycket då....

Så, om någon finns i Helsingborgsområdet så hojta till          

Svar på tråden Har alla en bästa vän i livet?