• Anonym (Vän)

Har alla en bästa vän i livet?

Inte jag.

När jag var yngre hade jag alltid nån "bästis" i flera år men sen när jag blev äldre så har jag bara blivit sårad av verenda än jag släppt in på livet. Varenda än har sårat eller gjort mig besviken :(

Jag vill verkligen ha nån Bästa kompis man kan ringa när man har nåt roligt att berätta ses o höra av ofta!

Har massor vänner men ingen så nära. Jobbigt o höra när alla andra mina vänner har o gör roliga saker med sina. 
    Det går ju inte att hitta en sån vän längre tycker jag, känns försent...( Är 32 o bor i fina stklm)

Är jag den enda? Skäms

• Svar på tråden Har alla en bästa vän i livet?
  • katalysator

Nej, jag har inte nån bästis. Jag har har flera nära vänner, men ingen som jag gör ALLT med. Alla är sådana som jag kan hänga och umgås med, men en av dem är jag mer intimt förtrolig med, en är den som jag oftast shoppar med, en är den jag alltid frågar först om jag vill gå på teater, etc.

• Anonym (Vän)
    katalysator skrev 2012-04-20 13:00:27 följande:
    Nej, jag har inte nån bästis. Jag har har flera nära vänner, men ingen som jag gör ALLT med. Alla är sådana som jag kan hänga och umgås med, men en av dem är jag mer intimt förtrolig med, en är den som jag oftast shoppar med, en är den jag alltid frågar först om jag vill gå på teater, etc.

Så har jag oxå det. Haft så länge o vant mig. Trivs med de oxå men just att vore kul o ha En nära vän.

Som vem ska va min brudtärna när jag gifter mig...?

Då vill man ha sin bästis...     :)
  • Anonym (Vän)
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-20 13:09:21 följande:
    Min sambo är min bästa vän isf.

Ja så är de här med :) Blir så oftast. Fast han har en bästa kompis o de har inte jag ...
  • Anonym (Vän)
    Mariohn skrev 2012-04-20 13:11:50 följande:
    Jag har 4 som hängt med sedan barndomen och som jag delar allt med och det är otroligt viktigt för mig. 

Va underbart! Sån tur har inte jag haft... tyvärr :(

Bara folk som hugger en i ryggen... 
  • Anonym (Maria)

Jag har ingen bästa vän. Däremot har jag flera nära vänner, det tycker jag är värt mer än att ha en enda "bästa vän". Annars ungefär som Katalysator skrev i #2.

Så som jag ser det: Brudtärna har man bara en dag, vänner har man mer än bara en dag. (Jag kommer inte ens ha brudtärnor på vårat bröllop men vännerna kommar finnas kvar ändå.)

• Suzén

Min syster... Dock gör vi inte allt ihop, eller faktiskt ingenting, men henne kan jag ringa när som dygnet runt. hon ställer alltid upp. "Allting" gör jag med min sambo. Och har nog 4 väldigt nära väninnor.

• fridaniklasson

Nopp de e samma för mej.... Hör av dej om de e ngt..

Svar på tråden Har alla en bästa vän i livet?