• tummen1

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Det var vid konsultationen, vi har bara träffat honom den gången. Det var en kvinnlig läkare som gjorde insättningen.
    Trodde han skulle göra insättningen men överlag har det varit lite rörigt med koordinatorn, läkarn mm.
    Men men nu gick ju allt bra i alla fall.
    Men sa din läkare vad oddsen var för att det skulle bli 4 bebisar?

• tummen1

Vad roligt myran att de hittat match för er!!!
    Du skall se att nu är det eran tur!!!!
    Kram

• tummen1

Hej alla! Här går det segt. Blev sjukskriven idag till den 13/12. Känns skönt då jag mår så galet illa hela tiden. Fick B12 utskrivet också så jag hoppas det hjälper. Fick innan Lergigan comp men var tvungen att sluta med den då jag fick yrsel och hjärtklappning, det var så himla otrevligt.
    Hoppas det går över snart och att man kan börja glädjas över de små liven i magen.

• tummen1

Ååååå stort grattis AmelieS!!!
    Ja herregud nu skall vi få tvillingar.... Mycket tankar om hur skall man klara detta, hur skall vi hinna med vår stor pojk, hur skall vi få plats och givetvis mannens stora problem...vilken bil skall vi ha :)
    Skönt att du inte mår som mig, det önskar jag ingen! B6 vitaminerna vet jag inte om de hjälper, mår i alla fall precis lika illa och nu börjar jag få svårt att hålla humöret uppe. Kan bli galet arg ibland :(
    Vilket datum fick du för födsel?
    Stor kram

• tummen1

Vilken bra ide myran. Tyvärr kan man inte kopiera på telefonen men lägg gärna till mig.
    Gravid
    Tummen, 35 år, 1 barn från tidigare förhållande, 3 misslyckade ivf, äd Barcelona 30/9, gravid med tvillingar

• tummen1

Lider så med dig mariposa!!
    Önskar att det fanns nått magiskt man kunde ge dig för att ta bort det hemska.
    Stor kram

• tummen1

Hej på er!
    Imorgon har vi kub test för tvillingarna!
    Är så himla nervös över resultatet.
    Eller tänk om den ena slutat växa.
    Tankarna bara snurrar och jag vill helst bara lägga mig och sova pch vakna lagom till undersökningen imorgon.
    Tänk om en är sjuk och en frisk, vad gör vi då. Ååå paniken kommer hela tiden.
    Önskat så himla hett att allt skall vara bra. Känner på nått konstigt vis att efter allt vi gått igenom för att äntligen bli gravida så kan väl bebisarna få vara friska!
    Ursäkta för ett gnälligt inlägg.

• tummen1

Hemma från kub nu och vi fick låg risk på båda så det känns underbart. De rörde som bara den. Fick lyssna på deras hjärtan också. Helt fantastiskt.
    Nu vågar man glädjas mera.
    Tack för alla lyckönskningar.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?