• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Germany, du är sååå välkommen!!! Hoppas vi kan vara till någon hjälp.

Tummen, vi valde IVi för deras goda resultat och för att vi fick intrycket att det skulle gå snabbare än Finland. Har inte kontaktat Finland.

• myran6801

Halloj! Fick svar igår! Tips till er andra skicka inte "reply" på mailet fr Simona utan använd adressen som Lidia skrev i sitt mail. Jag tror det var det som gjorde skillnad för mig.

• myran6801

Ny i Gbg, vad är progynova? Är det progesteron?

Har nu fått svar från Internationella avd på IVI och de erbjöd oss att göra en sökning på vår utseende profil hos flera av deras klinker för att skynda på processen. Vi tänker be dem göra det parallellt med Barcelona och så kan vi ta det alternativ som är snabbast sen.

• myran6801

Tummen, härligt vännen att det går efter planen. Bra att Simona var snabb!

Jag fick svar fr internationella avd på IVI att de ska skicka en förfrågan till de övriga klinikerna efter donatorägg som kan matcha oss. Så får vi se om de är snabbare än Barcelona. De bad oxå om ursäkt att de tagit tid.

• myran6801

Nu har jag fått ännu ett svar fr internationella ivi och de meddelade att det finns passande donator i Alicante för omedelbar behandling.
    Någon som varit där och kan berätta hur det var?

• myran6801

Internationella IVI skulle också kolla med de andra klinikerna och återkomma när de fått fler svar. Sen får vi se vad Barcelona säger och tillslut måste vi bara bestämma oss vart vi ska åka.

• myran6801

NyIGbg, härligt att du kommit så långt och jag håller såklart tummarna för att allt ser bra ut på VUL och att blodproverna är bra. Lycka till vännen!

• myran6801

NyIGbg, jag förstår din oro men självklart kommer det gå fin fint kära du. Så är det bara! Kram

• myran6801

Följer er kära vänner, spännande för många nu!!!! Håller tummarna!!!

Ego, är lite missnöjd med att vi inte får svar från kliniken i Barcelona och de verkar ha problem att hitta en lämplig donator. Känner lite smått panik för vi har inte tid att vänta, jag blir inte yngre precis....Så nu är min fråga är det någon här som varit på Alicante kliniken (IVI) för de har svarat att de har donatorer som matchar oss. Förstår inte varför det ska vara så svårt vi är ju bara långa, blonda och blåögda Flört. Men det kan väl inte vara första gången för dem?

kram kram

• myran6801

Tummen, inte klokt att det ska strula med kommunikationen. Måste säga att jag är inte imponerad av den där Lydia

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?