Ny i Gbg, ja visst är det konstigt med så lång väntan. Jag tror de missuppfattat och fortfarande tror vi vill göra med färska ägg och att de då måste leta en blond donator. Men har inte fått svar än från Simona så vi får väl höra vad de säger. Jag har iallafall inte börjat med p-piller för jag vill veta planen innan jag börjar med dem.
Det låter ju lovande att det är många yngre som donerar nu Vad spännande att du har insättning redan 21 september, det är ju verkligen inte långt kvar! Låter som en bra idé att ni ska bo lite utanför på ett SPA-hotell, då kan ni ju passa på att vila och ta det lugnt. Vi får se hur det blir för oss, vi har inte kommit så långt i planeringen än. Hoppas dock det inte dröjer alltför länge. Håller med dig om att det är lite läskigt detta vi ger oss in i, man är ju så ofantligt rädd att det inte ska funka nu heller.
Ni som snart åker till Spanien, tror ni vi kan höras av innan om det skulle vara någon medicin man behöver som är lättare att få tag på där än här? Kanske kan vi hjälpas åt med sådant här i tråden, om ni har lust såklart.
Spännande framöver här i tråden! Kram till er alla!