Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tack så mycket!! Tror ni andra kommer lyckas med!!
Tack så mycket!! Tror ni andra kommer lyckas med!!
Grattis AmelieS!!!!!
Hej NyiGbg!
Är så ledsen för er skull! Jag hoppas att ni finner en väg som känns rätt i era hjärtan. Denna väg och dessa val som vi alla varit tingade till i jakten på en bebis är det absolut svåraste som jag någonsin gjort!
Stor kram!!!
Hej alla!
Har varit så orolig det sista så vi bestämde oss för att göra ett privat UL.
Var på det idag och det är fortfarande overkligt men det är två små hjärtan som pickar där inne!!!!
Håller tummarna att inget händer nu!!!!!
Tack för alla gratulationer!
AmelieS jag gjorde ett vanligt UL det räckte hon såg det hon ville se annars hade hon gjort VUL.
Jag var sjukskriven förra veckan och denna också, behåller inget och mår verkligenså illa. Barnmorskan sa att man mår alltid extra dåligt med tvillingar, så det är bara att bita ihop. Känns ändå skönt att läkaren tar det på allvar och förstår att jobba är uteslutet. På jobbet är de väldigt förstående och vet om hela våran resa så det känns väldigt bra.
Vi skall göra ett UL till på måndag och sen är den riktiga inskrivningen den 9/11.
Skall bli skönt när man går in i vecka 12.
Men har läst lite att om man sett hjärtan på UL så minskar chansen för missfall så det hoppas jag på.
Har mailat IVI för att se hur de vill göra ang medicinerna.
Kram
Fick en blödning igår och åkte in akut till gyn. Såg båda hjärtanen men den ena tvillingen är mindre än den andra. Rädd för att mista den ena. De kunde inte förklara varför jag blödde.
Grattis Längtan 74, måste kännas underbart!!!
Skall på ett UL på måndag och sen har vi inskrivning på fredag och får kanske göra ett till då hoppas jag.
Oroar mig att jag inte mår lika illa nu, skönt på ett sätt samtidigt som det känns konstigt.
AmelieS jag tror jag är i 7+0 idag.
Har inte mått så illa idag men fick precis ett bryt och fick rusa på toa, men konstigt nog är jag glad att jag mår illa, tar det som ett bra tecken :)
Hej!
Allt gick bra idag de växer som de skall, är tydligen i 8+1 idag. Den ena är lite större men det var vanligt sa BM.
Skall bli skönt med inskrivning på fredag!
Hej, vi ville bara maximera chansen att det skulle lyckas. Trodde inte i min vildaste fantasi att båda äggen skulle fästa :) man är ju ganska luttrad efter flera misslyckade ivf försök. Läkaren i Spanien sa dock att det är inte optimalt om båda äggen fäster då jag är väldigt kort och han då oroade sig för min hälsa.
Jag är ändå glad att vi satte in två och att båda fäste.
Vår läkare sa inget ang tvilling-fyrlingar. Menar er läkare att de två äggen som sätts skulle bli tvillingar i sig?