• tummen1

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej ypke,
    När du pratar med IVI Barcelona så be om att få ALL information per mail och att de tidigt gör upp ett schema så att ni vet exakt vad ni skall göra. Har tyvärr just nu inte mycket gott att säga om deras kommunikation. Men förhoppningsvis blir det en bebis och då var det ju värt allt.

• tummen1

Tack för allt stöd! Det värmer i hjärtat.
    Skulle detta försök inte fungera, vill egentligen inte ens tänka så, kanske vi byter klinik till Valencia om de inte lovar att bättra på kommunikationen!
    Nu vill jag bara att allt går som det skall och vi får en bra resa på fredag.
    Hoppas att alla ni andra får en skön helg!
    Kram

• tummen1

Grattis nyigbg!!!!!! Jag håller alla tummar och tår för dig!!!!
    Vi åker på fredag och jag ber till alla gudar i världen att det är vår tur nu :)

• tummen1

Hej myran, jag känner igen mig i din oro. Jag var likadan. Jag kände att även om måga i vår närhet vet om vårt ÄD försök så vill jag inte att andra skall ställa sig frågande ang hur vår familj ser ut. Tex om vi fick ett ägg från en ljus kvinna med blont hår och så är jag från asien. Även om det absolut är mitt barn som jag skulle älska så högt vill jag inte att vi och barnet skulle få en massa onödiga frågor från andra om hur det kom sig. Jag tror att man skall välja efter hur det känns i hjärtat och magen!

• tummen1

Hur menar ni med hemgyn? Kan man inte bara gå hos sin barnmorska när man är gravid eller menar du under själva behandlingen för ÄD? Vi har gått hos kvinnokliniken i Gårda i Gbg, de har varit super hjälpsamma. Klart det är lite dyrt, 1000:- för ett UL och 1500:- för de blodprover som vi skulle ta menett vanligt besök gick på 250:- tror jag. Kan verkligen rekommendera dem. Får ofta tid samma dag också om man behöver. De har också haft sammarbete med IVI i Spanien, dock ej Barcelona kliniken.

• tummen1

Hej på er! Nu är jag också ruvare, vi kom hem i måndags och vi fick två fina ägg insatta och ett till frysen!
    Jag är livrädd för att det inte skall gå vägen. Minsta lilla känsla är jobbig.
    Vi har testdag den 15 så det är låååångt dit.
    Önskar så att det går vägen för oss alla!!
    Kram

• tummen1

Tack för era tankar :) behöver alla vara tankar som finns nu.
    Har lite känningar i mina äggstockar, vet inte hur jag skall tolka det. Är så himla nervös.

• tummen1

Hej,
    AmelieS jag håller tummarna för dig!!!!
    För mig segar sig tiden fram till testdag.
    Drömde inatt att jag fick en nidblödning. Det kanske är ett bra tecken, vem vet.
    Får stundtals ont i magen och känner av äggstockarna, men försöker vara positiv.

• tummen1

Hej på er!
    Vågar knappt skriva detta men jag fick ett stort plus i söndagskväll. I måndags gjorde vi blodprov och än så länge ser allt bra ut.
    Önskar så att allt går vägen.
    Kram

• tummen1

Tack alla!!! Känns fantastiskt och läskigt på samma gång. Är så rädd för missfall.
    Kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?