Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Hoppfull, grattiskramar til plusset!!! Så glad för er skull.
Hoppfull, grattiskramar til plusset!!! Så glad för er skull.
Längtar, förstår precis vad du menar att du och din man känner lite sorg men att lyckan är enorm. Så känner jag med. En liten sorg att min familjs gener slutar med mig. Men jag älskar de små liven över allt annat.
Callimero, å vad härligt att ni fått se den lilla filuren!!! Bra att du får komma till spec mödravården. Ska du gå på DS? Vad ska de kolla där?
Ypke, grattis till bra KUB resultat.
Ni som varit i Spanien och fått barn har kliniken frågat efter APGAR test på barnen? Vad är det för test? De skriver de vill ha det plus huvudmåtten för sina files.
Callimero, jag gick oxå på spec mödravården på DS. De var jätte bra, men bered dig på att varje besök tar lång tid. Jag tyckte det var jobbigt när jag jobbade för jag var borta så lång tid varje gång. BM kan säkert lyssna på hjärtljuden. Det har hon gjort varje gång jag varit där. Jag tror du kommer bli sjukskriven tidigt om det är så att ditt jobb gör dig stressad och påverkar blodtrycket. Läkaren på DS sa att de har sett en jätte ökning av sjukskrivningar för folk har så stressiga jobb.
Sköt om dig! Kram
Längtar, så tråkiga besked. Jag vet hur tomt det känns när man får veta att det inte är som det skall vara. Sköt om dig och en stor Styrkekram kommer här fr mig.
Längtar, jag behövde inte vänta så länge. Men de ville ha kopior på alla journaler och även ultraljudsbilder innan de sa ok till nytt försök. På mig misstänkte de ju utomkveds men IVI trodde inte det var det efter de läst mina journaler.
Sköt om dig!!! Kram
Längtar, såklart allt ska gå bra!!! Dessutom är det en tuff liten krabat ni har i frysen som bara väntar på att få bädda in sig i värmen hos dig! Kram
Hoppfull, hur mkt progesteron tar du? Jag ökade när jag blödde. Hoppas det ger med sig.
Hoppfull, jag har inte heller erfarenhet av Crinone. Men det borde ju inte vara ngn fara att öka dosen kan jag tycka. Kanske ngn annan som vet. Jag blödde oxå i början och det gick ju bra. Kroppen förstår inte förrän efter v12 att den är gravid vid ÄD så därför är det jätte vanligt att blöda i början. Jag fick använda trosskydd och bad om extra ul vid flera tillfällen. Håller tummarna!
Callimero, toppen att du fick ett ul och se lilla hjärtat! Det är fantastiskt med ul i samma lokaler och som du säger flexibel personal. BM ringde mig häromdagen och hon är så gullig och omtänksam. Ska dit nu i veckan för hon ville titta till mitt snitt och mig. Jag tycker jag återhämtat mig bra och snittet har inte varit något problem. Fick uvi när jag kom hem pga katetern, men med medicin gick det över snabbt.