• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Grattis Callimero!!!! Klart du är gravid!! Underbar nyhet! Kram

• myran6801

Callimero, jag tror det är helt ok att ta blodprovet på fredag. Har för mig att jag tog det 9 dgr efter ET. Så himla glad för fin skull!!!!

• myran6801

Jag slutade med antibiotika dagen innan ET. Vet inte om man kan kombinera. Ring läkemedelsupplysningen, det har jag gjort de ggr jag är osäker på om man kan blanda olika mediciner.

• myran6801

Callimero, är det inte fantastiskt!!!! Äntligen !!! Hcg prov brukar man få svar på samma dag. Å vad glad jag är för din skull!!!

• myran6801

Callimero, vad gulligt av vår Gyns fru!!! De var lika gulliga mot mig när jag fick mitt plus!!!
    Så fantastiskt roligt!!!! Det är du så värd efter alla år av kämpande!!!
    Kram vännen.

• myran6801

Snart lycklig, jag mår bra men det börjar bli rätt tungt. Visst är det så att man boar! Jag är i v31+1 så det är ju ett tag kvar om de inte bestämmer sig för att titta ut tidigare.
    Hoppas allt är bra med dig också!
    Kram

• myran6801

Snart lycklig, jag beundrar dig som orkar kämpa så! Du ska se det kommer gå bra denna gång! Tycker det låter som en bra plan att odla till blastocyter. Det gjorde de med våra i Spanien. Visst det försvann några på vägen men de som var kvar var fina. Vi fick 14 ägg, 9 blev befruktade och 5 blev fina blastocyter.
    Sköt om dig! Kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?