• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Jag har tagit både Fragmin o Trombyl. Slutade med Fragmin kring v14 men tar fortfarande Trombyl.

• myran6801

Callimero, Fragmin var det IVI som ordinerade. Allt annat tog efter konsultation med Peny.

• myran6801

Callimero, grattis till jätte bra resultat!!! Det kommer gå bra vännen! Nu är det er tur!!! Kram

• myran6801

Snart lycklig, är i v29 och mår bra. Har äntligen fått hjälp mot min hemska halsbränna som gjort att jag sovit jätte dåligt i många veckor. Blev heltidssjukskriven med omedelbar verkan i början av veckan då den ena tvillingen växer lite långsamt. Måste vila!! Går på täta kontroller vilket känns skönt.

• myran6801

Strandhem, tyvärr kan jag inte svara på vilket som är bäst doxiferm el flagyl. Jag fick min ordination fr Peny i Grekland.

• myran6801

Callimero, hoppas så att det ska gå bra för dig nu.
    Jag mår ok, har äntligen fått hjälp mot min halsbränna. Däremot har jag jätte mycket krypningar i benen på nätterna som håller mig vaken. Tar magnesium men det hjälper inte. Därför är det skönt att slippa stressa upp till jobbet på morgonen. På fredag ska jag till ds för ny flödesmätning och CTG mätning. Jag känner båda filurerna i magen och de är livliga små krabater. Kram

• myran6801

Det är så roligt att så många är gravida och att så många är på G. Jag är övertygad om att ni alla snart är gravida!

Callimero, det är verkligen din tur nu! Som ni har kämpat alla dessa år!

Kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?