• vinkan1

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Ännu en ruvare, mycket som händer! Håller tummarna stenhårt även för dig Tummen!!

Amelie, tänk att det redan är dags för dig att åka ner igen! Åker du själv denna gång eller följer familjen med? Stannar du kvar lite som sist? Det känns nu som att tiden gått fort sen i somras. Tror verkligen på att du har tipptoppparna kvar i frysen där. Blir det ett el två denna gång? Kram på dig och lycka till!

• vinkan1

Hej Amelie, det kommer alldeles säkert gå bra denna gång! Lycka till nu! Bra att få lite tid för shopping - o lite värme o sol får du också. Ska bli spännande att höra sen.

Med mig är det ok, inte illamående längre- skönt! Ja, jag börjar nog bli lite tjock nu

• vinkan1

Har inte varit inne i tråden på ngr dagar... Och så mkt som hänt på dessa få dagar grattis Tummen och Mariposa! Helt underbart - är så glad för er.

Amelie, vad skönt att höra att allt gått bra o att du nu är tillbaka o ruvar, tummarna hålls nu stenhårt för dig!

Kram på er alla!

• vinkan1

Hej myran, vi åkte med Ryanair, bokade resan ca en månad innan men vi var ju där en del av vår semester så vi behövde inte tänka på exakta datum.

• vinkan1

Myran - kommer inte ihåg pris men ca 1500 kr dit - men då var det ju semestertid också. Ibland kan man ju hitta riktigt bra priser med Ryanair.

• vinkan1

Ny i Gbg, så tråkigt att höra! Tänker på er och hoppas att allt ska ordna sig o att ni snart kan komma vidare med nytt försök. Kram

• vinkan1

Myran, NY i GBG och Ypke - jag är inte så aktiv i tråden längre, naturligt kanske, men följer tråden o hoppas så att det ska gå bra!

Jag vill bara säga att jag känner igen mig så väl i dina tankar myran och att ni andra skrev så kloka ord. Känns bra att känna att man inte är ensam om "konstiga" tankar som dyker upp.

I slutet av veckan är det dags för UL för mig - spännande o nervöst.

• vinkan1

Grattis Längtar 74! Vad underbart!

Tummen1, jobbigt med blödning, men det är vanligt vid äd. Hade det själv varannan dag från plus till v9-10 - så påfrestande! Håller tummarna att allt är bra. Kram.

• vinkan1

Myran, vad spännande att du är på gång nu.!

Angående att sätta in två så ville vi det för att spara tid o även kul med syskon (då vi är över 40 så vet vi inte om vi skulle orkar ta ännu en vända för att få syskon) men vi blev avrådda av den spanska kliniken pga risker med tvillinggravididet. De vill alltid bara sätta in en. Inte heller svenska läkare är så glada. Men när det väl kom till ET så var ena embryot inte tillräckligt bra för att frysas så då tyckte läkarn att vi faktiskt kunde sätta in båda, vilket vi gjorde o nu ligger de båda o sprattlar härinne.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?