Hej!! Jag har officiell testdag imorgon men har redan testat och det blev plus! Vi är jätteglada så här långt naturligtvis men då jag haft så många missfall så börjar den oron nu istället. Imorgon ska vi till ett sjukhus och göra blodtest. Vi är
kvar i Spanien några veckor till, dock inte Alicante.
AmelieS- Angående mediciner köpte vi massor i Sverige så de räcker ett bra tag men har även fått nya recept för säkerhets skull av vår spanska läkare. Innan vi kom till Spanien skickade kliniken pentoxilane (trental) som ej gick att få tag på i Sverige, fick det 1 el 2 dagar efter - så det går säkert bra att de skickar till dig. Min medicinering är följande progrsteron 400 mg 2ggr/dag, progynon 2mg 3ggr/dag, pentoxilane 2 ggr / dag, förhöjd dos folsyra 1 gång/dag samt 1 injektion klexane per dag, mycket mediciner att hålla reda på :).
Håller tummarna för att det går bra på din testdag amelieS!
germany - vi fick två embryon tillbaka men betalade inte något extra för det.
Kliniken Instituto Bernabeu i Alicante har jag bara gott att säga om. Det enda vi blev besvikna och lite oroliga över var att vi ej fick några över till frysen trots bra resultat vid äggplock etc, men AmelieS som var på samma klinik fick ju hela 8! st till frysen
Kram till er alla!