• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Callimero, om du kan ordna medicinerna till donatorn drar de av den kostnaden. Jag hade kvar fr våra ivf:er så det gick bra. Du får en lista fr kliniken med exakt vilka preparat och vilka styrkor de vill ha. Det måsta vara exakt annars godkänns det ej. Vi tog med alla mediciner ner och lämnade dem på kliniken.

• myran6801

Mariposa, jag mår bra men är trött trött!! Måste vila när jag kommer hem fr jobbet, går och lägger mig tidigt och gäspar på dagarna. Men i övrigt mår jag bra, inget illamående. Jag förstår att du är spänd inför måndagens ul! Vilken vecka är du i?

• myran6801

Mariposa, grattis och vad kul att du oxå bär på två filurer! Tänk vad många vi är nu!!! Det blir kul att följas åt! Ska du boka mvc nu då? Kram

• myran6801

Callimero, det var därför vi valde IVI, då var det fler som plussade än i övriga trådar. Hade liksom ingen tid att göra många försök (läs jag gammal). De har yngre donatorer (de länder som har öppen donator strävar ofta att få donatorer som redan har barn) plus att de har oerhört duktiga embryologer. De var också oerhört noga när de placerade embryona jämfört med vad jag upplevt på alla mina ivf. Lycka till!

• myran6801

Ni som redan trappat ner på mediciner, hur har eran nedtrappning sett ut? Så här skrev Alicante till mig, är det lika som ni? Jag tar ju 400 mg progesteron så det blir svårt att få till 400 mg per dag.

from 14/06/2013 you should reduce Progynova to 4mg a day (2mg at breakfast and 2mg at dinner) during 4 days. Then take just 2mg at dinner during 4 more days. The stop completely on the 21/06/2013.

from 14/06/2013 reduce your Progesterone intake to 400mg every day (200mg in the morning and 200mg in the evening). Then stop completely on the 21/06/2013.

• myran6801

Callimero, ja ni är ju i en lite annan sits och givetvis finns det fler duktiga kliniker. Det kommer att gå bra för er med, det är jag säker på!!! Kram

• myran6801

Kära kära Karin vilken otrolig sorg. Jag lider verkligen med dig. Hoppas du har någon som kan ge dig stöd och tröst i detta. Som om vi här inte fått gå igenom tillräckligt utan sådana tråkigheter on top. En stor Styrkekram

• myran6801

NyIGbg, ja dagarna saktar sig fram. Det är svårt att riktigt förstå att det är på riktigt även om magen börjar få en rund form. Men mest ser jag nog lite plufsig ut. Om två veckor är det dags för KUB, hoppas allt ser bra ut då.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?