Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
AmelieS, vad spännande med testdag snart. Håller tummarna! Att inte känna ngt betyder inte att det inte gått vägen utan jag tycker vi hoppas på plus tills motsatsen är bevisat. Sköt om dig! Kram
AmelieS, vad spännande med testdag snart. Håller tummarna! Att inte känna ngt betyder inte att det inte gått vägen utan jag tycker vi hoppas på plus tills motsatsen är bevisat. Sköt om dig! Kram
Lika på vår klinik, man betalar samma oavsett om man sätter in ett el två embryon.
Germany, kliniken vi valt är IVI Barcelona.
Grattis Vinkan1, underbart!!!! Nyfiken vad är pentoxilana för medicin? Stora kramar
Vinkan, ok. Tror du gör klokt i att lita på din spanska läkare då de har goda kunskaper i allt som rör äd. Grattis igen!
Vad spännande AmelieS. Så länge inte mensen dyker upp så är det ju positivt! Hållet tummarna för dig!
Vinkan1, såklart det ska gå vägen denna gång!!! Det räknar bi med tycker jag! Är det en eller två du satte in?
Maja01, vad härligt att du är i v26 då har du väl kommit mer än halvvägs. Syns din mage då? Underbart! Väntar du en eller två?
Kram alla
AmelieS, fantastiskt! Grattis till plus! Blir så glad när någon plussar!!!! Det är vi alla kämpande värda!!! Kram
Puh76, tyvärr har jag ingen erfarenhet av den kliniken. Vi har varit på ivi Barcelona och tycker de hittills varit mkt proffsiga.
Ska bli så spännande att följa er Spanien vänner här i tråden framöver! Jag ser fram emot och hoppas vi som är på G snart får följa er som plussats spår!!!!
Mariaposa, jaaaaa det hoppas vi!!!!