Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Hej callimero! Nu närmar det sig för dig!! Förstår dina tankar om allt och om detta nu ska fungera eller ej... Det är svårt att inte oroa sig. Oddsen att lyckas blir ju så mycket högre med ÄD och det gör ju också att ett misslyckande slår lite hårdare.
Vid mitt första ET hade jag knaprat progynon i 29 dagar. Jag ifrågasatte detta om inte det var lite väl länge, men ingen fara enligt kliniken. Jag blev inte gravid, vet ju inte vad som var fel men det är klart att detta kanske spelade in?
Nu när jag blev gravid hade jag ätit i 19 dagar innan, kändes mycket bättre!
Jag mår ganska bra. Men är väldigt väldigt trött!! Vill sova hela tiden:)
Lite svårt att orka någonting alls efter jobbet sim också går lite på halvfart.
Var på VUL i fredags och såg knyttet.
Hjärtat slog fint men den var lite liten i förhållande till vilken vecka jag var i..
Men han mätte inte så noga och jag fick inte någon tid för återbesök så jag hoppas det betyder att det inte var nån fara...
Jag blöder förutfattade lite efter missfallet från det andra embryot och jag blev ordinerad att vila mer och inte lyfta tungt. Det är svårt när jag har ett fysiskt jobb och jobbar ibland själv så jag måste ju ta i... Har väldigt svårt att sjukskriva mig.. Tar emot enormt.. Men jag har sagt att jag har ont i ryggen och inte klarar av de tunga lyften.
Känns sådär att ljuga men jag vill inte berätta ännu då fortfarande mycket kan bli fel.
Jobbar i ett familjeföretag och om jag säger något vet alla det sen..inkl mina barn. De är nämligen emot att jag skaffar flera barn och jag vill inte ta striden i onödan... Om det nu inte blir något. Tänkte försöka vänta med att berätta till v 12. Kanske jag kan pusta ut lite då? Är väldigt väldigt orolig att något ska gå galet...
Kram!