Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Nu har jag inboxat er Ypke och ny i gbg. Ta en titt ..det stod att medd gått iväg.
Hej hej
Nu har jag inboxat er Ypke och ny i gbg. Ta en titt ..det stod att medd gått iväg.
Hej hej
Hej hej!
Nu är jag hemkommen från espana :) nu är det bara att vänta och se.. Den 14nov får jag veta. Hoppas så att det är något litet därinne. (ngn som vet var man kan ta graviditetstest i blodet) är det endast privata dyra kliniker som gör det?
Mariposa vad spännande grattis till den lilla/lille filuren därinne. Vilken vecka?
Myran du får ta och krya på dig(hoppas det är något tillfälligt från sprutan)
Alla andra heja er !!!
Ypke och ny i Gbg idag var det dags för vår träff. Vi ses kl 17.30 på bestämd plats.
ha en fin dag!
Tack myran, germany och pippi70 vi hade verkligen trevligt ikväll...superdupertjejer!
Verkligen synd att det är så stort avstånd. Men skulle ni ha vägarna förbi säg till..så kanske vi kan ordna något :)
ha det nu bäst!
Tack myran, germany och pippi70 vi hade verkligen trevligt ikväll...superdupertjejer!
Verkligen synd att det är så stort avstånd. Men skulle ni ha vägarna förbi säg till..så kanske vi kan ordna något :)
ha det nu bäst!
Ja, Grattis Amelie...massa tvillingbebisar på G här på FL :))
Hej alla! Grattis alla till alla spännande saker på tråden. Myran jag hänger inte riktigt med är det till Spanien du skall och göra äggdonation? Isf vilken klinik? Spännande.. Kan meddela att jag till 99% fått negativt resultat efter min embryodonation i Spanien. Mitt hcg värde visade MINDRE än 0,6. Så det känns tungt,deppigt och pissigt just nu (ursäkta) har gråtit floder i helgen. Ni kanske tycker jag är löjlig som reagerar så här efter ett första försök( men så känner jag) Ja ja.. Det blir nog bättre med tiden men mycket snurrar i huvudet just nu. vet ej vad jag skall göra nu,.. ännu ett försök med embryoadoption eller skall jag satsa allt på en ägg och spermadonation ( är chanserna större att lyckas..förrutom större äggantal)?? vad vet jag? :( Ville bara ventilera lite å jag ger inte upp på något vis, behöver bara lite vägledning Tack alla fina och kämpisar här! Kram från en ledsen simba
Hej alla fina underbara!
Ursäkta att jag hållt mig undan ett tag..men jag har läst och gråtit till era verkligen fina inlägg TACK! Jag är inte glad men lite gladare :/
jag vet att jag inte är ensamast i världen i det jag går igenom, som vi nämnt innan är nog det bästa är att rensa ut (inte bita ihop) för att sedan ta nya tag för att lyckas.
Jag är fortfarande som ett frågetecken inför vad jag skall gå vidare med. (har försökt få råd av läkare men de säger att båda alternativen skulle fungera, det viktigaste är unga donatorer) har även hört att en annan faktor som antalet försök är av betydelse, då det är en omställning för kroppen.
Men det är ju trots allt mycket pengar det handlar om. (hade jag vetat att jag garanterat blivit gravid med ÄD hade valet varit enkelt) jaja.. det är bara jag som kan ta ställning och fatta beslutet men det är frukatsvärt svårt.
Har hört gott om en klinik som heter instituto bernabeu är det någon som vet något har erfanheter av denna,vore tacksam för svar.
Myran är fortfarande nyfiken på var du skall göra din äggdonation och när?
Germnany verkligen ledsen över ditt minus.. önskar att jag kunde kramat om.
längtar 74 som du sade det spelar inte någon roll vilket minus det är i ordningen men känner så med er som gått igenom detta igen,igen och igen. (därav jag kände mig lite ego)...
Glöm inte att vi alla är fantastiska på vårt alldeles egna unika lilla sätt!
kram
Hej på er alla! Jag har inte varit inne på lääääänge. Här har det nämligen hänt saker. efter ett andra besök i Spanien med valet embryoadoption tog det sig. Jag är nu gravid och i v 19... Mår toppen och är otroligt lycklig. Jag vill bara ge er som kämpar på massa lyckokramar och ge inte upp! Stor kram från simba
Hej på er! Tänkte bara skriva av mig lite då tiden går sakta. Vet inte om ni minns mig simba, jag var nere i Spanien och gjorde två embryodonationer och lyckades bli gravid vid andra insättningen :). Nu har tiden gått så fort att imorgon är det bf beräknat :)men är nästan säker på att hen inte kommer imorgon. Känner inget speciell mer än lite sammandragningar då och då. Men hen är lurig förra veckan (v 39)vid kontroll på mvc hade den vändt sig i säte. Det blev vändningsförsök på östra som gick jättebra (var lite orolig). Ja ja vi får se vad som händer och sker de närmsta dagarna. Lycka till alla där ni befinner er... ge inte upp! Kram Simba (snart mamma)
Hej Pippi!
Å tack! Nä här har inget hänt.. hen vill inte än ;) lovar att uppdatera när den tittar ut!
Å tack så mycket.. Hur mår dina små? (du fick väl tvillingar)
Hej där!
Här går det inte alls..lugnt som gatan :)(men d kan ju ändras) såklart att jag uppdaterar när hen är ute :)