• simba72

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej därute!

Har påbörjat min spännande embryoresa nu. idag har jag efter mycket strul fått ut mina plåster i Sverige :) så nu sitter det både här och där på min kropp . Imorgon bokar jag resan till Spanien... är både laddad och förväntansfull. Hoppas det går bra för er andra här inne.

Hej hopp!

• simba72
    mariposa skrev 2012-10-12 09:31:43 följande:
    Simba-vad spännande!!!
    Vilken klinik går du på?

hallå där!

ja, det är verkligen spännande och pirrigt såklart . kliniken jag har valt heter Irema och ligger nära Denia
    hur går det själv ? har inte koll på alla än ,har precis börjar följa denna tråden) ..

trevlig fredag
  • simba72

Hej därute!

Myran: vilken flygplats landar du på och vilken klinik skall du till? kanske kan hjälpa till med något... :)

Mariphosa : har förstått att det hänt stora saker hos dig .Grattis !

Någon som vet/ har erfarenhet av embryodonation? Måste besluta mig för om jag skall sätta in ett eller två embryon vid insättningstillfället (två ingår i priset) finns det risker eller sätter man oftast in två? ....

Hoppas på lite råd :)

Ha en fin och blåsig dag!

• simba72

Myran: Jag förmodar att du vet vad kliniken heter, hittar inget namn?

Vad spännande är detta en ny klinik och nytt tillfälle?

Hej hej

• simba72

Grattis alla plussare!

Myran: bokade för ca en vecka sedan med ryan endast nerresa 1100kr.

Nu närmar det sig knappt en vecka kvar sedan bär det iväg :) behöver lite Back-up här tror jag...

huuu börjar bli riktigt pirrig/nojjig nu över om jag verkligen kommer klara av detta ensam, tänk om det blir tvillingar osv ... ( men de flesta andra klarar ju det så varför skulle inte jag) :)

lycka till alla!

• simba72
    mariposa skrev 2012-10-22 22:26:57 följande:
    Amelie-dig vill jag gratulera! Kram!

Simba-åh, så spännande! Ska du bo i Denia? Jag håller tummarna! Hoppas att du får några soltimmar på köpet!

Mariposa! Ja, mycket spännande och nervöst :)

skall inte bo i Denia utan i vår lägenhet som ligger mellan Alicante och Benidorm... Det blir perfekt.

Känns det något särskilt i magen nu när du plussat? :))

Hej hej
  • simba72

Ny i Gbg: fy vad tråkigt att läsa och man börjar fundera över livet och dess mening. Du skall se att du kommer att få styrkan tillbaka (även om det inte känns så nu) Vi här inne tror på dig och jag ger dig massa styrkekramar.

Kram

• simba72
    mariposa skrev 2012-10-23 20:13:41 följande:
    Simba-vad skönt att du är hemmastadd i trakterna. Åker du ensam? Riktigt tufft gjort! Du verkar stark.

Jo, det känns lite här i magen, som mensvärk, och så är jag trött. Dessa tidiga veckor är nervösa...

Kram och lycklig resa!!!

Okej det morlar lite i magen :) tydliga tecken vad härligt! Jag håller alla mina tår och fingrar för att allt går bra!

Ja, jag åker själv (man känner sig väldigt ensam ibland, trots vänners stöd) men det blir nog bra. Min pappa är därnere nu och kommer även att vara där under min vecka :) och det känns bra.

Lite sol och bad hinner jag nog oxå med .

Tack för att du tror på mig !

Kram
  • simba72

Ny i gbg och ypke jag bor i Göteborg och träffar er gärna om ni vill!? ;) Vi kan ha ett litet forum/ träffar tillsammans under enkla förhållanden. Det hade varit trevligt men även en lättnad att få ventilera och bolla idéer. Fundera och hör av vettja.

Håll i hatten nu på söndag var det dags för lilla mig,då åker jag till spanien. Den 31 okt har jag insättning . Ni får gärna hålla era tummar :)

Kram allihop!

• simba72
    NY I GBG skrev 2012-10-26 23:40:30 följande:
    Simba: Lycka till!!!!! Jag håller tummarna. Jag försökte inboka dig och simba men jag lyckades inte få upp din adress och inte heller mejla till två samtidigt. Föreslå gärna några dagar/tider när ni kan ses. Kram

Ny i Gbg -jag vet inte heller hur man gör men jag prövar att inboxa er. jag är hemma den 6 nov (så veckan därpå skulle jag kunna) I vilken del av Gbg bor du? ser fram emot denna träff :)

Ha det gott så länge!
Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?