Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tummen vännen, jobbigt att du mår dåligt. Men tänk att det beror på de små miraklen därinne så kanske det känns lite lättare. Sköt om dig!
Tummen vännen, jobbigt att du mår dåligt. Men tänk att det beror på de små miraklen därinne så kanske det känns lite lättare. Sköt om dig!
Germany, gullig du är! Följer dig oxå!! Kram
Amelie, wow tvillingar du med, grattis!!! Ja det är verkligen många i tråden som väntar två små liv!!!
Imorgon ska jag på VUL trots att mensen inte kommit än. Jag mailade kliniken och frågade hur jag skulle göra eftersom mensen inte dykt upp än. De vill att jag gör VUL och sedan hoppas vi mensen kommer.
NyIGbg, vad kul det var att ses!!!! Kram
Ska vi inte skriva en lista så är det lättare att hålla reda på varandras status!? Jag börjar nedan så kan ni väl fylla på.
Väntar på ÄD
Myran6801, 44 år, 4 Ivf + 2 avbrutna Ivf, första äd Alicante i december
Ruvar
Gravid
Pippi70, mensen kom som den skulle och allt såg bra ut på VUL så jag startade med progynon i fredags. Ja det närmar sig ET nu och vi har precis kollat flygtider. Jag tror det blir färsk försök men är inte helt 100. Det är både spännande och skrämmande på samma gång. Skall på ett VUL till och sedan bär det iväg!
Germany, jag ska inte sticka under stol med att det är känslomässigt jobbigt. Som du säger man hoppar fr det ena okända till det andra ännu mer okända!!! Men samtidigt för mig fanns inget annat val jag är 44 år och kan inte vänta längre. Det här är en fantastisk chans!!! Jag måste ta den!! Jag kämpade emot alldeles för länge med dåliga odds och tyvärr är detta ingen garanti. Det kanske blir minus igen vem vet?!
Simba, så tråkigt. Tillåt dig att vara ledsen! Styrkekram
Nu har vi fått datum för ET och bokat flyg ner. Vi tänker boka ett billigt flyg hem redan dagen efter och chansa på att transfer blir som planerat. Skulle vi behöva stanna bokar vi en ny flight.
Vad för mediciner tog ni andra efter ET? Ska till Gyn nästa vecka och funderar på om det är ngn medicin jag ska be honom skriva ut.