• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Fick info från kliniken att de hittat en donator till oss. Så om kroppen sköter sig ser det ut att gå enligt plan. Hua vad jag är nervös!!!

• myran6801

Längtar74, å vad det låter underbart med er lilla flicka. Verkar ju inte alltför stor risk med att sätta in två när man frågar här. Kanske svenska läkare är extra försiktiga att rekommendera helt enkelt. Kram

• myran6801

Hej, ligger nedbäddad med världens förkylning och spräng huvudvärk. Vet inte om huvudvärken beror på förkylning eller procren injektionen jag fick i måndags. Visst var det ngn av er andra som fick ont i huvudet av den? Hur länge satt det i? Hoppas detta inte påverkar processen.

• myran6801

Mariposa, underbar nyhet att du fick se en liten filur!!! Såklart det kommer gå fin fint! Hur var det, satte du in ett el två embryon?

• myran6801

Vi kör på två!!! Så får det bli! Så himla glad för alla er som fått plus!!! Det är ni så värda!!! Kram

• myran6801

NyIGbg, jag tycker så synd om er att det inte gick vägen. Det är min stora skräck, vad gör vi om detta inte går. Både psykiskt och ekonomiskt tär det på en. Tycker inte ni ska tveka att byta till en annan ivi klinik om ni inte är nöjda med Barcelona. Vi bytte ju till Alicante och nu har vi ju inte varit dör ännu men kontakten är som dag och natt jämfört med Barcelona!!! Svarar snabbt och informativt och verkar bry sig. Är inne på ett engelskt forum där alla lovprisar just Laura och Maria på den kliniken. Stor kram

• myran6801

Hur många dagar efter sista p-pillret fick ni andra mens. Nojar nu, tänk om den inte kommer.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?