Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Mariposa, jag har inte ngn att prata med så detta forum är ovärderligt!!! Förstår att det är skönt med kurator och vän som stöd.
Vad spännande att du ska på vul nästa vecka! Kram
Mariposa, jag har inte ngn att prata med så detta forum är ovärderligt!!! Förstår att det är skönt med kurator och vän som stöd.
Vad spännande att du ska på vul nästa vecka! Kram
Nu har jag tagit p-piller i 11 dagar och när jag var på toaletten kom det lite blod på pappret. Någon som vet vad det kan bero på?
Germany, har läst om hur jobbigt du har det just nu. Otroligt att kliniken kan klanta till det så. Tänker på dig och hoppas det löser sig på ngt sätt. Kram
Längtar74, grattis till er lilla mirakelprinsessa!!!! Skönt att allt gick bra även om jag förstår du haft det tufft vännen. Tack för att du delar lyckan med oss alla!!! Sköt om er och njut att din lilla dotter! Kram
Tummen, stackars dig. Men vad jag förstått är det vanligt med blödningar vid ÄD. Skall du in för ytterligare koll eller vad sa läkaren? Kram
Nu har jag ätit p-piller i 14 dagar och idag var jag på första vul och fick nedregleringssprutsan intramuskulärt. Är lite smått orolig, men det är väl normalt antar jag.
Tummen, så skönt att höra att allt är ok!!! Sköt om dig vännen!
En fråga, hur resonerade ni kring att sätta in ett eller två embryon?
Min man och jag hade bestämt oss för två. Men när jag var hos Gyn igår och gjorde VUL tyckte han absolut bara ett. Han menade att risken för att det skulle bli tvilling-fyrlingar var så stor.
Tummen, ja han drog skräckscenariet om de de två blir enäggstvillingar då blir det fyra.
Jag är ju 44 så jag vet inte heller om det är optimalt med tvillingar ens.
Läkaren i Spanien som var lite brydd för dig Tummen var det på första konsultationen eller vid insättning han sa det?
Nej han sa inte direkt några siffror men han var skeptisk till mer än ett embryo.