• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Cecini, tycket absolut du ska kontakta Zinfandel och tjejerna. Precis som du säger kan du ge hopp och dessutom verkar de vara fantastiskt trevliga och fina som säkert kan bli vänner för livet. Precis som mina FL vänner har blivit.

• myran6801

Helt otroligt att det är dags redan! Jag minns oxå ditt plus! Berätta gärna för oss hur det går. Kram

• myran6801

Ni som redan gjort ÄD har ni varit oroliga innan och drömt konstigt när det närmar sig insättning? Jag är på min andra vecka med p-piller nu och jag känner mig jätte nervös. Konstiga funderingar vad för liten filur det kan bli (om det nu blir ngt). Min man är hur cool som helst men jag som drivit detta är nu osäker.

• myran6801

Ypke, det kommer en massa tankar som far runt. Du vet gör vi rätt, är vi egoistiska, kommer barnet kännas helt vårt och inte minst är jag för gammal (44 år).

• myran6801

Ny i Gbg, du är så klok! Tror vi kommer kunna ha mkt att prata om när vi ses snart! Ser fram emot det! Kram

• myran6801

Vinkan1, vad spännande med UL nästa vecka. Kul att du kommer in här och följer oss.

• myran6801

Längtar74, tack för dina ord för de hjälper så att höra någon som vet vad man går igenom. Kram

• myran6801

Amelie, spännande med ul den 14 nov.
    Håll oss uppdaterade!

Är så kul att få följa alla här!!! Kram alla

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?