• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Inte än, men har köpt test så tar ett på morgonen imorgon. Kommer nog visa minus e jag säker på, tyvärr.

• Soffipropp

Man ska aldrig säga aldrig;) men vet hur du känner. Jag hoppas så innerligt att mensen inte dyker upp för mig på onsdag, men det tror jag säkert att den gör.

• Angie08

Håller tummarna för dig :) men för mig känns det väldigt hopplöst för tillfället. När ska du testa?

• Soffipropp

Jag har ju BIM på onsdag så jag kanske testar då om inte mensen dyker upp, men det tror jag den kommer göra tyvärr:( om jag känner mig rätt kommer jag inte kunna vänta med att testa ett par dagar efter BIM i så fall. Jag är alldeles för ivrig för det. Min sambo sa precis till mig att jag fått större bröst, hihi man kan ju alltid hoppas att det är nånting som ligger o gror i magen;)

• Angie08

Men det är ju ett positivt tecken :) iallafall om han också märker. Håller tummarna för oss båda :)

• Soffipropp

Ja man får hoppas att det inte är mensen som är på gång bara. Men tkr själv att de känns lite större o tyngre men men bara att vänta.

• Angie08

Ja, exakt :) 
    Jag valde iallafall att inte testa mig imorse. Kändes onödigt då jag blödde mer inatt än vad jag gjorde under dagen. Fortfarande inte lika mycket som en mens men det känns dumt att testa när man faktiskt blöder så jag gör det när blödningen är slut istället så får man se om jag fortfarande är gravid eller om det blev tidigt missfall denna gång.
    Du kan väl uppdatera när du testat ? :) 

• Soffipropp

Ja det kan jag göra:) är dock rätt övertygad om att det kommer vara neg:/ känns bara så att jag inte kommer få nåt plus denna månad heller:/

• Soffipropp

Nja alltså jag har ju velat ha barn länge men min sambo har inte känt sig mogen men vi har kört oskyddat men har avbrutit det varje gång.

Svar på tråden Vågar man testa?