• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Va kul :) det är ju inte så lång tid kvar :) då väntar jag med spänning :)

Vi har funderat lite men verkar inte riktigt komma överens om något :P

Ni har inte några tips på fina pojknamn? :)

• Soffipropp

Wille,Måns,Billy, Vilmer tkr jag är fina namn.

Jag har en kusin som fick barn förut och då sa de till henne att det såg ut att vara en pojke men det var en liten tjej som tittade ut:) så de har inte 100% rätt alltid på UL:)

Nej det är ju 6 dagar kvar till dess. Det brukar ju alltid vara att man hoppas att mensen inte kommer o sen kommer den iaf. Så tröttsamt. Hoppas verkligen vi prickat in rätt nu när vi har myst som kaniner;)

• Majandra

Åh vad härligt Angie :) vad glad jag blir. Så skönt att höra att bebisen har det bra därinne.

Ett par favoriter Martin, Ludvig och Måns :) 27 Mars alltså, härligt!

Här är det rätt skönt att kommit förbi mensen och hunnit få till någr försök. Här beräknad äl på måndag så i helgen smäller det rejält :)

• Soffipropp

Härligt Majandra:) Bara att köra på. Nu måste det vara vår tur eller hur? Man kämpar o kämpar.

• Soffipropp

Mina bröstvårtor känns ömma när man tar på dem.
    Angie:Har säkert frågat dig förut. Men hade du några symtom innan du plussade?

• Angie08

Det enda som jag kommer på är att jag hade ont i svanken. Nu i efterhand så vet jag att jag va väldigt trött och illamående under den perioden, men de va inget som jag tänkte på då.

• Soffipropp

Nu är det riktigt segt fram till bim. Är ju dock bara 5 dagar men man funderar väldigt mkt på den tiden. Hoppas hoppas.

Svar på tråden Vågar man testa?