• Anonym

Mannen slaknar under sex?!

Ta nu och lugna ner dig. Tycker du inte att det är konstigt att du direkt börjar fundera på vad som är fel på dig när han slaknar? 

Jag kan säga att du kan släppa dom tankarna helt! För skulle det vara dig de var fel på så hade han inte kommit tilllbaka.

Många män har problem med att de slaknar under sexet, och är det inte toppen att han tar saken i egna händer och runkar upp den igen?

Så slappna av och njut, ingenting är konstigt eller fel med detta utan fullt normalt :) 

• Anonym

Det här vill du väl inte höra, men för oss har det blivit just så efter att vi fick barn - på grund av min förlossningsskada som gör att jag är rätt stor därnere. Det blir inte tillräckligt med stimulans för honom helt enkelt. Eftersom musklerna är av så kan jag inte knipa ordentligt.

Enligt gynekologen är detta vanligt hos kvinnor som fött flera barn, men de flesta märker inte av det?! Det funkar fortfarande att ha tampong t ex, det är bara vid just samlag som det märks nåt för mig.

Står i kö och väntar på operation... i vårt landsting lär det väl ta några år *ss*

• Anonym

i början av mitt nuvarande förhållande grät jag nästan av förtvivlan,gnällde ut till min bästa vän.
    han fick upp den men slaknade när den skulle in

efter 2 månader såblev det bättre.

han var väldigt nervös o hade prestationsångest.

jag gjorde ingen stor grej av det då jag inte ville lägga någon större pres på honom 

Svar på tråden Mannen slaknar under sex?!