Mannen slaknar under sex?!
Nu behöver jag allehanda råd och stöd för jag freakar snart ut och ställer till det i min nya relation!!
Hur 17 ska man tolka att mannen man ligger med, ett par ggr i veckan sedan snart fem månader tillbaka, slaknar under samlag??
Han brukar runka lite med handen för att bli hård igen och sedan köra på. Han verkar helt avslappnad med detta men jag blir skräckslagen - tänder han inte på mig?!
Detta hände även första gången vi hade sex och det var superhett (tyckte jag iaf). Vi höll på i över tre timmar och han var helt kanonbra! Men what´s happening??
Har sett att han käkar Argiplex eller vad det heter... Han är strax över 40 och verkar frisk i övrigt. Helt på och verkligen intresserad av sex men varför i herrans namn tappar han ståndet? Han borde ju vara stenkåt på mig. Det nytt och jag ser helt ok ut, snygg - han berömmer mitt utseende och säger att jag är skön. Men vad faan är fel?!
Jag kan absolut inte fråga honom om detta - män och deras stånd är liksom inget smart att börja ifrågasätta och dividera om utifall man vill få en kille på kroken och jag gillar honom verkligen.
Men varför tappar han ståndet? Är det för att han inte tänder på mig? Det måste det ju vara. Men varför vill han fortsätta träffa mig då? Han kan lätt få andra.
Jag får ofta suga honom hård, inte alltid men ibland. Det har även hänt på morgonen...
Ändå kan han knulla i timmar. Och starta om. Men den slaknar liksom lite då och då verkar det som.
Jag tappar helt självförtroendet av detta.
Till och med i svarta stay-ups kan han bli halvslak rätt vad det är?!
Jag dör av det här så ge mig för 17 uppslag på vad som kan ligga bakom detta. Han verkar gilla mig. Eller är jag lurad?!
Han dricker aldrig och är vältränad samt hör av sig istort sett dagligen med sweet talk och referenser till sex, verkar dessutom gilla lite kinky grejer så han är intresserad av sex.