Inlägg från: Anonym (Avtändande?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Avtändande?)

Mannen slaknar under sex?!

Nu behöver jag allehanda råd och stöd för jag freakar snart ut och ställer till det i min nya relation!!

Hur 17 ska man tolka att mannen man ligger med, ett par ggr i veckan sedan snart fem månader tillbaka, slaknar under samlag??

Han brukar runka lite med handen för att bli hård igen och sedan köra på. Han verkar helt avslappnad med detta men jag blir skräckslagen - tänder han inte på mig?!

Detta hände även första gången vi hade sex och det var superhett (tyckte jag iaf). Vi höll på i över tre timmar och han var helt kanonbra! Men what´s happening??

Har sett att han käkar Argiplex eller vad det heter... Han är strax över 40 och verkar frisk i övrigt. Helt på och verkligen intresserad av sex men varför i herrans namn tappar han ståndet? Han borde ju vara stenkåt på mig. Det nytt och jag ser helt ok ut, snygg - han berömmer mitt utseende och säger att jag är skön. Men vad faan är fel?!

Jag kan absolut inte fråga honom om detta - män och deras stånd är liksom inget smart att börja ifrågasätta och dividera om utifall man vill få en kille på kroken och jag gillar honom verkligen.

Men varför tappar han ståndet? Är det för att han inte tänder på mig? Det måste det ju vara. Men varför vill han fortsätta träffa mig då? Han kan lätt få andra.

Jag får ofta suga honom hård, inte alltid men ibland. Det har även hänt på morgonen...

Ändå kan han knulla i timmar. Och starta om. Men den slaknar liksom lite då och då verkar det som.

Jag tappar helt självförtroendet av detta.

Till och med i svarta stay-ups kan han bli halvslak rätt vad det är?!

Jag dör av det här så ge mig för 17 uppslag på vad som kan ligga bakom detta. Han verkar gilla mig. Eller är jag lurad?!

Han dricker aldrig och är vältränad samt hör av sig istort sett dagligen med sweet talk och referenser till sex, verkar dessutom gilla lite kinky grejer så han är intresserad av sex.

• Svar på tråden Mannen slaknar under sex?!
  • Anonym (Avtändande?)
    McStride skrev 2012-04-14 20:43:59 följande:
    Hej. Betyder alldeles säkert inte att han inte tänder på dig. Men under vissa perioder i livet kan det bli just på detta viset. Jag själv hade problem att hålla ståndet uppe i ungefär 6 månader. Slaknade mitt i akten efter ca 5 minuter. Var vrålkåt men kunde inte styra det. Sedan blev det bättre och bättre, och nu fungerar det precis som förut. Fick aldrig satt fingret på vad det var som orsakade det. Och själv är jag 29 år, hyfsat tränad och lever sunt. Men försök att prata lite försiktigt med honom, men klaga inte bara för Guds skull. Då kan det sätta sig psykiskt och förvärra det.

Mvh
    Jag förstår helt och fullt att klaga inte är melodin här. Risken är bara - för mig - att jag bryter ihop och börjar gråta mitt uppe i alltihop för att det knäcker mig om han inte gillar mig! Alternativet att jag bara mitt upp i BJ ser upp, slår ut med händerna och frågar "Vad är felet?!"  "Är jag så jäxla dålig?!" Typ...

Rynkar på näsan
  • Anonym (Avtändande?)
    Devinsmammi skrev 2012-04-14 21:00:53 följande:
    Snusar han? Vissa tappar pga av mycke snusande. Så hade vi de här hemma. Funkade bättre när han börjat ned portion. Så killen trodde de hade med det att göra
    Nix,  inget sådant.
  • Anonym (Avtändande?)

Någon mer idé?

• Anonym (Avtändande?)
    SvartLotus skrev 2012-04-15 19:03:17 följande:
    Det kan vara hundra saker, här är några som har hänt mig:
    1) Han har något som stör honom i livet just nu.
    2) Han har komplex för något som du inte har sett (kanske finns det bara i hans huvud).
    3) Han är stressad över något (inte enbart för stunden utan mer i sin situation, dvs. jobb, boende, pengar eller dyl).
    4) Han kan inte låta bli att tänka på annat när han håller på med något. Det kan gälla vad som helst, t.ex. att man inte koncentrerar sig på den man pratar med. Mindfulness (meditation) är ett bra recept här.
    5) Han vill för mycket och tycker om dig mer än som ett ligg.

Att killar tappar ståndet händer och det kan (kan bara tala av egen erfarenhet men dock) hålla i ett tag. Stånd sker när kroppen slappnar av och kan man inte slappna av av någon anledning så försvinner ståndet. 

Jag är helt säker på att detta inte beror på dig, som sagts tidigare: då skulle han inte vilja träffa dig igen.

Du kan också helt säkert hjälpa honom genom att försöka få honom att slappna av och känna sig trygg med dig. Det är inte säkert att det blir perfekt direkt men det kan ske på sikt. Tänk framför allt bort problemet från dig, detta handlar inte alls om dig! Män är inga maskiner och bara för att en man är sugen på sex får han inte alltid stånd. (Det är väl kanske som att vissa kvinnor blir olika våta trots att de kan vara lika sugna på sex?)

Se det som något som han antagligen tycker är jobbigt och som han kanske vill prata om, kanske tycker är svårt att prata om, eller helst låter bli att prata om. Det är inte alls säkert att han vet varför det blir så här, vilket, i så fall, säkert gör det extra frustrerande för honom. Jag är själv ganska intresserad av mina egna reaktioner och oftast finns det en helt naturlig förklaring till varför ståndet försvinner, bara jag letar lite i mig själv.
    Det är nr 4 som är min stora fasa. Att jag är så sopig i sängen att han ledsnar och tänker på annat. Typ att jag är kass/löjlig/ful/etc. Rynkar på näsan

Faan jag måste skärpa mig men vet inte hur. Jag tror att han kommer tröttna på mig...
Svar på tråden Mannen slaknar under sex?!