• Tommye

Blivande pappor på ca 30 år

Jag och min fru planerar att börja skaffa barn, och det vore kul att snacka med fler som är i samma läge. 

Jag är 31 år från södra sthlm =) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 11:24
    Meen jag börjar då! :) Jag åker mc (när jag har någon) klättrar på väggar eller berg, åker inlines, spelar xbox. Just nu så pluggar jag kriminologi men vet inte vart det slutar när jag är klar..

Vi börjar på måndag med att försöka så förhoppningsvis så kommer det en liten i början av nästa år. Kul att känna nån fler som blir pappa där i krokarna.

• Svar på tråden Blivande pappor på ca 30 år
  • 08pappan

@Tommye: ja, det är fruktansvärt tråkigt. Men så är det iallafall..

nästa tillskott är beräknat till 21 januari =) 

• Tommye

Kul. Vad vill ni sacka om här då? bara barn? eller allt möjligt?

Vad ska ni hitta på i sommar då? 

• Glenn Quagmire

Tommye: vill inte säga för mycket för jag vill hålla graviditeten hemlig ett par veckor till tills vi har gjort kubtestet eller vad det nu heter. 

Men om vi säger så här, jag kommer hålla mig hemma, möjligtvis att vi kör en liten tripp till stockholm eller liknande, troligtvis så kommer jag sitta i solstolen och dricka öl.  

Själv då? något skoj planerat? 

• TattooedMan

Jag och min sambo jobbar på att skaffa vårat första barn.. jag är 32år och kommer från Sthlm ursprungligen men bor nu utanför Kungsör!

• Tommye

Vi är i umeå nu men åker hem i morgon natt, har inte så mycket planer i sommar, jobba o ta det lugnt är nog det som står i kalendern :)

• 08pappan

argh! Sambon är fan ett monster nu. Dessa hormoner...

• Tommye

Hahaha :p rätt lugnt hos mig, men jag är rätt tålamodig och extra mycket nu när jag vet vad de beror på så det är (oftast) rätt lugnt :)

• hayleyspappa

Hej.

Jag är 32 och fick i januari en dotter som nu på söndag blir 8 månader.
    Tiden går såååå fort.

Men usch va ja känner mig gammal. känns som om man blivit pappa lite sent.  när dottern blir 18 blir ja 50!! usch

de va tankarna ja hade i början men nu så kan jag inte se ett liv utan henne.  hon får mig ju att bli ung igen, om man nu kan säga att 32 är en gammal ålder=)

• Tommye

Tycker vi kan komma överens om att 32 är lagom ungt :p vi fick 15 februari som bf (har fått för mig att bf står för beräknad födsel)?
    Jag längar och ser fram em

Svar på tråden Blivande pappor på ca 30 år