• Tommye

Blivande pappor på ca 30 år

Jag och min fru planerar att börja skaffa barn, och det vore kul att snacka med fler som är i samma läge. 

Jag är 31 år från södra sthlm =) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 11:24
    Meen jag börjar då! :) Jag åker mc (när jag har någon) klättrar på väggar eller berg, åker inlines, spelar xbox. Just nu så pluggar jag kriminologi men vet inte vart det slutar när jag är klar..

Vi börjar på måndag med att försöka så förhoppningsvis så kommer det en liten i början av nästa år. Kul att känna nån fler som blir pappa där i krokarna.

• Svar på tråden Blivande pappor på ca 30 år
  • Tommye

Blev bakslag nu när mensen kom :( men vi kämpar på. Vad har ni för er annars då?" nu när våren börjar komma? Hoj? Klättrar? Eller annat :)

• Ponzi

Plugg plugg och åter plugg, annars mycket styrketräning och försöka få tillbaka formen igen, övriga intressen har man väl slutat med pga, man var för dålig för hockeyn, slutade då jag var 18,

Kan väl annars ses som en liten spelnörd när chansen ges, men det har man också fått sätta åt sidan nu pga skolan.

• Mrkane

Tommye: Hoppas att det går bättre nästa gång.

• Tommye

Vad spelar du för något när du spelar då ponzi? Själv är det xbox, men inte sp ofta ja har tid så blir väldigt sällan

• Mrkane

Vi försökte naturligt i lite mer än ett halvår efter missfallet. Med ivfen blev det graviditet på första försöket. Om ni senare könner er stressade när det gått några försök utan att det gått bra så rekommenderar jag er att inte vänta ett år utan försöka kolla om det finns problem tidigare än så. Men förhoppningsvis behöver ni inte kommai läget att ni funderar på det.

• Mrkane

Har en gammal xbox men spelar mest på min padda och även på pc. Spelar skyrim just nu, men håller på att bli klar med spelet och vet inte vad man ska satsa på härnäst. Det blir inte jättemycket tid till spel även om det är kul när man har tid.

• Tommye

Skyrim är det som går här oxå när tillfälle ges. Tiden finns visserligen ibland, men känns fel när jag vet att jag har plugg att göra.
    Men grymt roligt spel

Spelade fallout new vegas innan, det är en rekommendation om du inte spelat det =)
    typ som skyrim men i framtida vegas 

Svar på tråden Blivande pappor på ca 30 år