• Gizzie

Vart hittar jag överklassens vårdgivare i Stockholm???

Pluggar till syrra och vi gör ett kulturarbete om överklassens vårdgivare. Så har ni några tips på vart man kan hitta dessa? Vet ett äldreboende i Södertälje och Martina barnsjukhuset är nog mer inriktad till överklassen, eller har jag helt fel? Men vart hittar jag fler?

• Svar på tråden Vart hittar jag överklassens vårdgivare i Stockholm???
  • Iris

"Doktor hemma" i Stockholm.

För 1 750 kr kommer en läkare hem och undersöker dig.
    Det kostar ju lite men bekvämt om man har råd... 

• Ellast

Kan tillägga att man inte behöver vara direkt överklass. Räcker att liksom vi i vår familj valt att lägga ngr tusenlappar på privat sjukförsäkring så får man den vården....

• Gizzie

Sophia hemmet kan man få remiss till från Danderyd så "vanligt" folk har också tillgång. Tänkte på nått som man rakt av "köper vård" vart vänder sig dessa politiker för att få vård mm? Många anställer egna sjuksköterskor för att jobba i hemmet år gamla rika tex så de måste ju finnas nån organisation som håller i sånt eller? Ska kolla upp dem andra tipsen ni gav. De spelar ingen roll om de är barn, gamla mm utan de handlar mer om själva servicen och vården. Jag vet att man betalar en summa årligen till Martina sjukhuset och behöver man vård så får man de på en gång och inte vänte tider mm..

Svar på tråden Vart hittar jag överklassens vårdgivare i Stockholm???