• pixie mason

Min oerhörda glädje att vara gravid gursas en aning..

Kan bara hålla med om att alla oavsett ålder är oroliga mer eller mindre. Själv va jag livrädd med första barnet när ja var 24 trode allt skulle gå fel och kunde inte njuta alls. Nu är ja gravid igen och visst finns oron där ibland men har bestämt mig att jag inte ska låta oron ta över totalt denna gång. Utan jag ska passa på och glädjas åt saker som en gravidiet innebär TROTS alla krämpor också..

Du ska se det kommer gå bra. Och glädj dej åt att du faktiskt är Gravid och väntar barn :)

• pixie mason

Mitt råd är köp inge flera test för att hålla på o läsa av streck gör en galen. Köp helre ett digitalt och ta kort på det och sen nöjer du dig med det. En graviditet handlar inte om tjockleken på stecken.. Jag hoppss tom att de slutar sälja dessa hemska tester med streck dom är bara missanvisande och gör en rädd. De digitala får du aningen Gravid eller inte gravid och där finns inge du är jätte gravid eller du är lite gravid som alternativ

• pixie mason

Vad skönt!! :)

Så jag hoppas du intr testar mera nu utan njut av detta!!

Och dagarna tills den 19 kommer rusa undan så du får komma på Ultraljud :)

• pixie mason
    Ventus skrev 2012-04-19 16:10:14 följande:
    Hej ,fick det bekräftat att jag har ett missfall att vänta inom några dagar. . . är inne i vecka sju. Har känt på mig att det har varit något knas med graviditeten, men såklart hoppats jag att allt skulle bli bra.. Nu är det som det är och jag är ledsen och känner mig tom. Som tur har jag ett fint stöd runt omkring mig.
    Åh vad tråkigt och höra!
    Finns inte ord när sånt här händer :(
    Jätte bra att du har stöd runt omkring dig..

Jätte kram på dig.
    Vill du prata får du gärna skicka iväg ett mail till mig!
Svar på tråden Min oerhörda glädje att vara gravid gursas en aning..