orolig
Tack för all hjälp jag har plussat:)) kram
Tack för all hjälp jag har plussat:)) kram
Hej hej jag har en fråga jag har riktigt ont i ryggen vet inte ifall det är foglossnkng eller något annat är mest orolig för mf igen ;(( kan inte sluta tänka på det. Har ont i ryggen och är såå rädd
Jenny tack det är bättre ;) men ang njursten ifall de har gått neråt vad menas med de? "vi bokar tid för ul för att kolla så njurstenen inte har gått ner" är det farligt
Hej igen idag va ja på vul och de såg inget ;( hade äl 22/9 men de kunde inte se något, de tog grav test och de va positivt..läkaren sa att det kan vara utanför livmodern..kan det vara farligt eller besvärar nästa gång man försöker? Kan det ta längre tid?
Ja igår morse blödde jag lite och de tog blodprov visade 182 enligt min uträkning är jag typ i vecka 4-5 då jag hade äl den 22/9 Jag har ljus bruna flytningar
jag har en fråga jag fick mf igen nu min tredje
jag vet inte ifall jag har frågat men kan uvi orsak mf?
för jag har upptäckt mina graviditet när jag har haft uvi liknade symptom och sen några veckor senare får jag missfall ;(
hoppas du kan svara tack ;)
ja! både en bm och två läkare har skickat men jag har inte fått kallelse..
Hej! Jag har en fråga nu igen idag är jag på äl+10 och igår fick jag liten blödning betyder det att det är kört? Kan svamp ge blödning? Tacksam för svar:)
Hej! Tack för svaren jag jar jar kollat upp det typ jag har blod i urinen som inte är synlig och svamp...kan det vara kört nu?? Tack
okej! tack för dina svar. jag var hos en gynekolog för nån dag sen och hon kunde inte se "spår" eler tecken på att mensen är på g..kan en gynekolg se det? låter konstigt.... idag är jag på äl+15 men vågar inte testa ännu..
Hej! Igen idag testade jag på äl+19 negativ...hoppet är väl över? Innan har jag plussat svagt men synligt på äl13-15
Jag hade min senaste mens den 16/4 och fortfarande ingen mens och i lördes tog jag ett gravidtets test som blev negativ ;(
hej!
jag har fortfarande inte fått mens och idag är jag på bim+7 ifall mensen nu vill komma regelbunden...är det kört ? fortfarande negativ test
hej igen!
idag är jag på äl+7-8 och har börjat få UVI liknade symtom så jag tog en tablett SELEXID som jag hade hemma..
det kan väl inte ge dålig inverkan?
tacksam för svar....
trevlig dag
hej igen!
det är så att jag har haft uvi sen väldigt många månader tillbaka och även uvi nu denna månaden..(ska utredas)
men jag vill fråga dig som barnmorska KAN det vara orsaken för att jag inte blir gravid?
väldigt fundersam
tack
hej jag har några frågor
jag har fått pergo utskrivet trots egen äl och imorgon är jag på äl+7-8
jag har väldigt ont i magen som molvärk typ,
idag upptäckte jag lite blödning, undrar om det är nidis eller är de vanligt att man blöder lite efter pergo?
det är tidigt för mens nu väl
tack